Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 312 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 15 900+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 15 400+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 13 800+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 2000+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!

Автори проекту "Ukraїner" відкривають цікаві місця Закарпаття

Туристичний проект "Ukraїner" вирушив в експедицію Україною. Одна із перших точок – Закарпаття. Мета медіа-проекту, який об’єднав творчих людей, – сприяти розвитку внутрішнього туризму, пізнавати Україну та шляхом досліджень зрозуміти і сформулювати те, ким власне є українці.

«Наші партнери – теж учасники нашої експедиції. Ми просто знайшли одне одного. Все якось отак склалося. В багатьох уже була ця ідея, дуже дивно, що ще досі ніхто цього не зробив», — каже Богдан Логвиненко, автор проекту.

«Ми не хотіли їздити по тим місцям, які в усіх на слуху, які уже розвідані. Наприклад, обласні центри, зрозуміло, що у великому місті модна тижнями блукати і щось нове відкривати. Ми у фокус беремо історичний регіон, історико-культурний зріз, беремо атмосферні локації, не адміністративний поділ, а історичний», — додає Тарас Ковальчук, фотограф.

"Ukraїner" розповідатиме пізнавальні історії про найвіддаленіші куточки, людей, мистецтво та їжу. За результатами експедиції команда проекту планує створити сучасні путівники Україною кількома мовами, а також випустити якісний медіа-продукт: відеоролики, промовисті фото та цікаві тексти.

«Ми намагаємося показати людей, які не просто роблять бізнес, а займаються справою життя. Займаються тим, про що мріють. Це люди, які можуть багато розповісти і показати», – мовив Богдан Логвиненко.

«Це ідейні люди. Для яких в першу чергу є ідея, а далі іде комерція. Більшість готові, що тільки по 10 роках отримати якусь комерцію. Це буде для них приємний бонус швидше, ніж ціль», – додає Тарас Ковальчук, фотограф.

Команда проекту працює переважно на волонтерських засадах або «за їжу». Партнери "Ukraїner" фінансують уже власне пост-продукцію: монтаж, розробку сайту тощо. На Закарпатті хлопці уже встигли відвідати ромські поселення, Мукачево, Чинадієво, дослідити природу Великоберезнянського і Перечинського районів, ознайомитися із життям відлюдників. Наступні маршрути – Хустщина і Тячівщина. Учасники експедиції свідомі того, що тут, окрім гостинності, можуть зіштовхнутися із певним несприйняттям.

«Ми так чи інакше намагаємося зафіксувати і показати те, що ми можемо зрозуміти і побачити зовні. Ми робили матеріал про «Нашу файту». Це фактично єдиний регіональний мультфільм, який з’явився на території України. Він дуже самоіронічний, моментами страшенно смішний, спонукає до того, аби вивчити місцеві діалектизми. Тому що, не розуміючи в деяких моментах жарту, хочеться одразу перевірити значення слова», – розповів Богдан Логвиненко.

Перша антропологічно-етнографічна експедиція триватиме півтора року і охопить усі 14 історичних регіонів України – від Закарпаття, Слобожанщини до Поділля, від Волині до Таврії.

«Потім ми поїдемо в Приазов’я. Ми будемо одночасно рухатися з Заходу і зі Сходу, десь у центрі з’явимося. Тобто, так поступово будемо закривати мапу, не відштовхуючися від того, що це там якийсь хрестовий похід, який має тривати, а фактично будемо відкривати з різних сторін Україну», – зауважив один з авторів проекту.