Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 312 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 15 900+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 15 400+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 13 800+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 2000+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!
  • Головна
  • Життя
  • Депутати врегулюють порядок призначення та звільнення керівників закарпатських підприємств

Депутати врегулюють порядок призначення та звільнення керівників закарпатських підприємств

Для забезпечення об’єктивного, всебічного, повного та колегіального розгляду питань призначення та звільнення керівників підприємств, що належать до спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст області, а також для врегулювання трудових відносин з керівниками, посилення контролю щодо їх діяльності, забезпечення належного виконання ними своїх обов’язків, на розгляд четвертої сесії облради вноситься проект рішення про положення про порядок призначення та звільнення з посад керівників підприємств, що належать до спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Закарпатської області.

У даному проекті зазначається, що положення визначає основні вимоги при прийнятті (найманні) обласною радою на роботу або в інших випадках, передбачених чинним законодавством, керівників підприємств, що належать до спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Закарпатської області, – повідомляє прес-служба Закарпатської облради.

Призначення на посаду таких керівників здійснюється за рішенням обласної ради. Пропозиції на сесію з цього питання вносить голова ради за погодженням з профільними комісіями обласної ради.

З керівниками підприємств, призначеними обласною радою на посади раніше, контракти можуть бути укладені або переукладені в установленому законом порядку.

Відбір кандидатури на посаду керівника здійснює управління з питань забезпечення повноважень щодо управління об’єктами спільної власності виконавчого апарату Закарпатської обласної ради та за необхідності спільно з галузевими управліннями обласної державної адміністрації у відповідності з освітньо-кваліфікаційними вимогами, які передбачені законодавством України та Довідником кваліфікаційних характеристик професій працівників для тієї чи іншої галузі.

Подання щодо кандидатури Керівника голові обласної ради можуть вносити керівники галузевих управлінь, а також голови райрад та голови райдержадміністрацій, на території яких розташовані об’єкти спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст області.

Управління з питань забезпечення повноважень щодо управління об’єктами спільної власності виконавчого апарату Закарпатської обласної ради за участю галузевих управлінь облдержадміністрації готує проект рішення обласної ради з питання призначення керівника, до якого додається низка документів.

Після подання документів кандидат на посаду керівника проходить співбесіду у голови обласної ради або його заступника. Кандидатура розглядається на засіданнях профільних комісій облради, а претендент на посаду керівника заслуховується на засіданні відповідної профільної комісії облради. Враховуючи рекомендації профільних комісій, обласна рада приймає рішення про його призначення. У випадках, передбачених законодавством, з ним укладається контракт за типовою формою на термін від 1 до 5 років та  набуває чинності з моменту його підписання сторонами, якщо інше не передбачено умовами контракту, і може бути змінений тільки за угодою сторін, викладеною у письмовій формі.

У положенні розписано умови   закінчення строку  дії контракту, звіту на профільних комісіях з питань фінансово-господарської діяльності підприємства, а також виконання  у разі тимчасової відсутності керівника його обов’язків заступником або іншою особою, на яку наказом покладаються  відповідні обов’язки. Подано також проект змісту контракту.