У п’яти областях України з’явилась туристична реклама про Закарпаття
У грудні в рамках реалізації Програми розвитку туризму і курортів у Закарпатській області на 2016-2020 роки, з метою поширення інформації про туристично-рекреаційну привабливість Закарпаття та збільшення туристичних потоків, на території Волинської, Одеської, Тернопільської, Харківської та Херсонської областей розмістили 20 інформаційних стендів, що закликають відвідати нашу область.
У зв’язку із зимовим періодом року було обрано борди з зображенням Карпатських гір, Синевира та з дерев’яною церквою – духовною цінністю нашого краю. Цікавим інформаційним стендом також є зображення лиж з гаслом "обери свою пару", інформує Закарпатська ОДА.
Крім того, у рамках Програми та з метою популяризації та промоції туристичного продукту Закарпатського краю в Україні та за кордоном департаментом економічного розвитку і торгівлі протягом року розроблено та презентовано туристичний логотип Закарпаття, взято участь в туристичних виставках міжнародного та державного рівнів, розміщено інформаційно-довідкові матеріали про зимове Закарпаття в журналі "Сезони" та "Український туризм", оприлюднено "Календар туристичних подій Закарпаття на 2017 рік".
Нагадаємо, Закарпаття визнане найпривабливішою областю для туризму, за результатами опитування, проведеного компанією TNS.