Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 312 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 15 900+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 15 400+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 13 800+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 2000+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!
  • Головна
  • Життя
  • Водії автобусів почали масово звільнятися і їхати на заробітки

Водії автобусів почали масово звільнятися і їхати на заробітки

В ужгородській райдержадміністрації відбулася нарада за участю заступника голови РДА Олександра-Василя Гарновдія, начальника відділу інфраструктури та житлово-комунального господарства РДА Станіслава Матвієнка, старшого інспектора цього відділу В’ячеслава Крупніка та власників і керівників автотранспортних підприємств, які здійснюють пасажирські перевезення на приміських автобусних маршрутах у межах Ужгородського району. Зокрема: Володимир Козун (ПАТ „Ужгородське АТП 12107); Ярослав Сабовчик (ТОВ „Панонія Авто-Центр”); Степан Кіш (ПП „ШІК-ТРАНС”); Фізичні особи підприємці (ФОП): Ярослав Стегура та Володимир Галушка.

Причиною цієї наради стали факти погіршення стану пасажирських перевезень на приміських автобусних маршрутах, які не виходять за межі Ужгородського району, а також дострокове розірвання договорів із райдержадміністрацією (організатора пасажирських перевезень в Ужгородському районі) з боку окремих перевізників, визнаних такими за підсумками районних конкурсів.

В організатора перевезень накопичилося немало критичних зауважень до перевізників, які надійшли в райдержадміністрацію у чисельних заявах і скаргах від пасажирів – жителів населених пунктів району та обласного центру, – повідомляє Ужгородська РДА.

Водночас автомобільні перевізники оприлюднили ряд проблем, які вони самостійно, без органів державної влади та органів місцевого самоврядування, вирішити не зможуть. Або просто припинять цей вид діяльності (автомобільні пасажирські перевезення), що, звичайно, райдержадміністрація також допустити не може.

Читайте також:
Незабаром ужгородці їздитимуть на нових автобусах

Основними проблемами автоперевізників стали: різке зниження пасажиропотоків на приміських автобусних маршрутах, яке пов’язане з виїздом на заробітки великої кількості працездатної частини населення району; більшість автобусів, які використовуються в районі, відпрацювали всі міжремонтні терміни і потребують або капітального ремонту, або заміни на нові. Інакше немає гарантії безпеки руху. Водночас вартість нового автобусу, класу „Євро-5”, на ринку транспортних засобів такого типу, коштує від 50 до 60 тис. доларів, яких у цих перевізників, немає; кваліфікована, працездатна робоча сила автоперевізників (водії, механіки, автослюсарі тощо) масово звільняється з роботи у зв’язку із працевлаштуванням за прямим призначенням „за ближнім зарубіжжям”.

Учасники „круглого столу” домовилися попрацювати над юридичними, економічними, фінансовими, інженерно-технічними та соціальними варіантами вирішення проблеми пасажирських перевезень та повернутися до їх розгляду не пізніше 17 жовтня поточного року.