Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 312 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 15 900+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 15 400+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 13 800+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 2000+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!
  • Головна
  • Життя
  • Губернатор розповів про "ганьбу України", яка й надалі продовжується на Закарпатті

Губернатор розповів про "ганьбу України", яка й надалі продовжується на Закарпатті

Через відсутність залізничних вагонів та локомотивів, які доставляють витратні матеріали для виробництва асфальту, дорожні роботи на Закарпатті опинилися на межі зриву. Щоб не допустити цього, румунська автодорожня компанія INTEKO, яка ремонтує дороги на Виноградівщині, змушена імпортувати готовий асфальт із Румунії.

– Цього року ми залучили для ремонту закарпатських доріг закордонних підрядників із сучасною технікою і європейським підходом до роботи, –  заявляє Геннадій Москаль. – І виявилося, що в Україні немає то щебню, то залізничних вагонів, то локомотивів, то ще чогось. У підрядників із-за кордону це викликало справжній ступор – вони не звикли працювати в режимі постійної нестачі матеріалів. Врешті-решт румунська компанія INTEKO була змушена піти на експеримент – почала завозити готовий асфальт із власного заводу в м.Сату Маре, який розташований за 40 кілометрів від кордону з Україною.

Дорога «Виноградів – Теково – Неветленфолу», яку ремонтують румуни за кошти «дорожнього експерименту», всього за 60 кілометрів від цього заводу, тому асфальт встигають завезти й прокласти вчасно. Але найцікавіше те, що навіть після процедури розмитнення румунський асфальт виявився дешевшим за український. З одного боку це добре, що підрядники знаходять вихід навіть із, здавалося би, безвихідних ситуацій. А з другого боку сам факт імпорту готового асфальту з Румунії – це ганьба для України і безграмотного менеджменту «Укрзалізниці».

Варто додати, що губернатор вже звертав увагу  на "чудасію", яка коїться на Закарпатті, і назвав це "нечуваною річчю і ганьбою для України".