На території Мукачівського району розпочались командно-штабні навчання
Відповідно до плану заходів визначених розпорядженням голови Закарпатської обласної державної адміністрації від 19.02.2018 №95 "Про план основних заходів цивільного захисту Закарпатської області на 2018 рік" на території Закарпатської області організовано та проводяться в період з 19.03 – 23.03.2018 року під керівництвом ДСНС України командно-штабні навчання з органами управління та силами цивільного захисту територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Закарпатської області.
Після поступлення ввідної №1 в Мукачівському районі, проведено термінове засідання районної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій по під головуванням голови райдержадміністрації, голови комісії з питань ТЕБ та НС Сергія Гайдая.
На порядок денний винесено питання, змодельоване ввідною №1, відповідно до якої на території району упродовж 19-20 березня на території Мукачівського району, пройшли сильні дощі, місцями дуже сильні опади у вигляді дощу, місцями мокрого снігу з дощем. Внаслідок різкого підняття води в річці Латориця відбулися локальні затоплення поверхневим стоком дворогосподарств, житлових будинків та сільськогосподарських угідь, відключення електропостачання деяких населених пунктів, доріг, переливи на окремих ділянках паводкових вод через дорогу Київ-Чоп поблизу с.Зняцьово та ряду автомобільних доріг місцевого значення.
Керівником робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації призначено першого заступника голови райдержадміністрації Андрія Данканича.
Головою комісії Сергієм Володимировичем визначені основні завдання та напрямки ліквідації НС керівникам структурних підрозділів РДА, районних установ, організацій, які задіяні до ліквідації наслідків надзвичайної ситуації природного характеру місцевого рівня.
Для безпосередньої організації та координації аварійно-рятувальних робіт та інших невідкладних робіт утворено штаб з ліквідації наслідків НС, керівником якого призначено завідувача сектором з питань цивільного захисту райдержадміністрації Головчанського В.С.