Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 312 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 15 900+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 15 400+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 13 800+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 2000+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!
  • Головна
  • Життя
  • Щоб запустити потяг Мукачево – Будапешт, потрібно 5,5 мільйонів євро

Щоб запустити потяг Мукачево – Будапешт, потрібно 5,5 мільйонів євро

Про необхідні для втілення проекту кроки "Магістралі "розповів заступник Міністра інфраструктури з питань європейської інтеграції Віктор Довгань.

Зі слів посадовця, для впровадження проект пасажирського сполучення Мукачево – Чоп – Захонь (Угорщина)/Будапешт потрібно виконати: реконструкцію 10,3 км колії, модернізацію 41 км контактної мережі та електрифікацію 3,2 км.

"У результаті отримаємо надійне залізничне сполучення з Угорщиною, що дасть можливість пасажирам дістатись із міст Закарпатської області (Чоп, Батєво, Мукачево) до країн Європейського Союзу та у зворотному напрямку без очікування перестановки колісних пар чи зміни поїздів за обраним маршрутом. Реалізація проекту допоможе покращити якість пасажирських перевезень залізничним транспортом, створить для мешканців Закарпатської області, гостей і ділових партнерів регіону додаткові зручності. Крім того, виконання комплексу ремонтно-відновлювальних робіт об’єктів зазначених дільниць колії 1435 мм Мукачево – Чоп – Держкордон сприятиме вантажним перевезенням на них за рахунок збільшення швидкості руху", – зауважив В. Довгань.

Для втілення проекту необхідно орієнтовно 5,5 млн євро (зокрема ремонтно-відновлювальні роботи залізничної інфраструктури на дільницях: Мукачево – Чоп – Держкордон (Угорщина) – 3,81 млн євро, Чоп – Держкордон (Словаччина) – 0,83 млн євро, реконструкція станції Мукачево – 0,81 млн євро.

Також потрібно забезпечити відповідним рухомим складом (колія 1435 мм) для обслуговування сполучення Мукачево – Чоп – Захонь (Угорщина)/Будапешт.