Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 312 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 15 900+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 15 400+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 13 800+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 2000+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!
  • Головна
  • Життя
  • Ремонт автодороги "Долина – Хуст" коштує близько двох мільярдів гривень

Ремонт автодороги "Долина – Хуст" коштує близько двох мільярдів гривень

Геннадій Москаль нагадує засобам масової інформації, а також блогерам, користувачам соцмереж та мешканцям області, котрі описують жахливий стан автодороги «Долина – Хуст», що обласна державна адміністрація не має до цієї дороги жодного відношення.

– Я особисто цілком підтримую обурення мешканців Хустського та Міжгірського районів, котрі змушені їздити цим бездоріжжям, – заявляє Г.Москаль. – Але вкотре повідомляю, що дорога «Долина – Хуст» загальною протяжністю 128,8 км (в межах Закарпаття – 83,3 км) має статус регіональної й перебуває на балансі Служби автомобільних доріг (САД), яка входить до Міністерства інфраструктури України. Кошти на її утримання й ремонт виділяються центральним органом виконавчої влади, тобто Мінінфраструктури. Дорогу капітально не ремонтували близько 40 років, тому вона в жахливому стані не тільки в межах Закарпаття, але й Прикарпаття. За підрахунками фахівців, поточний середній ремонт із суцільним асфальтовим покриттям автодороги «Долина – Хуст» коштує близько двох мільярдів гривень. Однак на 2018-й рік Мінінфраструктури не виділило на неї жодної копійки!

Приблизно в такому ж стані й інші автодороги, що перебувають на балансі САД, а саме: «Мукачево – Рогатин» протяжністю 423 км (в межах Закарпаття 207,2 км), на ремонт якої також не виділено ні копійки. Враховуючи той факт, що «Мукачево – Рогатин» – одна з основних транспортних артерій області, її ремонт у міру можливостей фінансується облдержадміністрацією. Аналогічна ситуація з дорогою «Ужгород – Самбір – Львів» протяжністю 87,9 км в межах Закарпаття, ремонт якої в 2018 році САД не передбачив, а також із дорогами міжнародного значення за винятком траси «Київ – Чоп». Звернення до уряду з проханнями виділити хоч якісь кошти ми направляли неодноразово. Однак поки безрезультатно.