Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 312 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 15 900+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 15 400+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 13 800+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 2000+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!
  • Головна
  • Життя
  • Стало відомо, що збудують на місці згорілого відділення "Нової пошти" у Мукачеві

Стало відомо, що збудують на місці згорілого відділення "Нової пошти" у Мукачеві

Після пожежі на терміналі та у Відділенні №1 у Мукачеві "Нова пошта" відновила роботу . Нагадаємо, масштабна пожежа сталася у п’ятницю ввечері. На щастя, ніхто не постраждав, а клієнти, чиї відправлення були ушкоджені, отримають компенсації. Як запевнили в прес-службі "Нової пошти", виплати вже розпочалися.

Сьогодні "Нова Пошта" у Мукачево відновлює свою роботу. Завдяки злагодженій роботі команди було знайдено тимчасове приміщення для терміналу, скореговані графіки доставки так, щоб клієнти з Закарпаття отримували посилки швидше.

Читайте також:
"Пролунали вибухи", – очевидці розповіли, як спалахнула "Нова пошта"

Крім того, розпочато роботи з відновлення Відділення №1 – буде відкрито нове, яке стане одним із кращих в країні. "Я дуже вдячний команді із Закарпаття, яка відразу прибула на місце події та команді з Києва, яка максимально швидко приєдналася до колег із Мукачева – разом вони зробили все можливе, щоб зменшити незручності для клієнтів. Окрему подяку висловлюю нашим партнерам-орендодавцям, які постраждали від цього лиха разом із нами. Вони швидко надали тимчасове приміщення для терміналу, поки будуть вестися відновлювальні роботи", –  зазначив Володимир Поперешнюк, співзасновник "Нової Пошти".

Тепер посилки можна знову відправляти та отримувати через тимчасовий термінал, поки тривають роботи по відновленню. Як переконують в "Новій пошті", компанія зробить все можливе, щоб клієнти не відчули жодних незручностей.