В Україні створюють офіс пацієнта: що це таке і для чого
Радник міністра охорони здоров’я Дмитро Раїмов розповів, що Міністерство запускає офіс пацієнта, який буде обробляти скарги людей.
Про це він розповів під час брифінгу в МОЗ.
"До кінця тижня, можливо, на наступному, буде створено офіс пацієнта. Зараз, якщо пацієнт зіткнувся з порушенням його прав чи з якимись проблемами, нестачею ліків, правопорушеннями, вимаганням хабара тощо, він може звернутися на гарячу лінію Міністерства охорони здоров’я. Я не знаю жодної живої душі, яка туди додзвонилася, і колеги, які працюють тут у прес-службі, так само кажуть, що немає людей, які б додзвонилися. Принаймні ми їх не знаємо", – заявив Раїмов.
За словами радника, тривалий час була проблема комунікацій пацієнтів і Міністерства, тому міністр створює офіс пацієнта в структурі МОЗ. Він зазначив, що документи ще готові не повністю.
"Офіс створять без додаткового фінансування, для того, щоб створити цей офіс, у Міністерства є все необхідне. Офіс пацієнта очолюватиме безпосередньо міністр. Тобто якщо якась скарга потрапляє в офіс пацієнта, далі формується управлінське рішення, яке міністр підписує. Це один із пріоритетів для того, щоб почати повертатися до пацієнтів і в цілому до громадян обличчям, а не тільки місцем, яким Міністерство досить часто верталося до людей, яким необхідна допомога", – додав він.
За словами Раїмова, найближчим часом тестова версія офісу буде запущена.