Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 312 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 15 900+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 15 400+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 13 800+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 2000+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!

В Україні створюють офіс пацієнта: що це таке і для чого

Радник міністра охорони здоров’я Дмитро Раїмов розповів, що Міністерство запускає офіс пацієнта, який буде обробляти скарги людей.

Про це він розповів під час брифінгу в МОЗ.

"До кінця тижня, можливо, на наступному, буде створено офіс пацієнта. Зараз, якщо пацієнт зіткнувся з порушенням його прав чи з якимись проблемами, нестачею ліків, правопорушеннями, вимаганням хабара тощо, він може звернутися на гарячу лінію Міністерства охорони здоров’я. Я не знаю жодної живої душі, яка туди додзвонилася, і колеги, які працюють тут у прес-службі, так само кажуть, що немає людей, які б додзвонилися. Принаймні ми їх не знаємо", – заявив Раїмов.

Читайте також:
У медзакладах області виникла проблема. Люди б’ють на сполох

За словами радника, тривалий час була проблема комунікацій пацієнтів і Міністерства, тому міністр створює офіс пацієнта в структурі МОЗ. Він зазначив, що документи ще готові не повністю.

"Офіс створять без додаткового фінансування, для того, щоб створити цей офіс, у Міністерства є все необхідне. Офіс пацієнта очолюватиме безпосередньо міністр. Тобто якщо якась скарга потрапляє в офіс пацієнта, далі формується управлінське рішення, яке міністр підписує. Це один із пріоритетів для того, щоб почати повертатися до пацієнтів і в цілому до громадян обличчям, а не тільки місцем, яким Міністерство досить часто верталося до людей, яким необхідна допомога", – додав він.

За словами Раїмова, найближчим часом тестова версія офісу буде запущена.