Фірма екс-директора "Буковеля" Коломойського отримала 480 мільйонів на ремонт доріг у Закарпатті
Служба автомобільних доріг в Закарпатській області 11 листопада за результатами тендеру замовила ТОВ "ПБС" поточний середній ремонт автодороги державного значення Н-09 Мукачево – Рахів – Богородчани – Івано-Франківськ – Рогатин – Бібрка – Львів за 482,9 млн грн.
Згідно з умовами договору, до кінця 2020 року трасу відремонтують на ділянках км 162 + 000 - км 167 + 700, км 179 + 100 - км 190 + 020, км 190 + 442 - км 200 + 792, км 201 + 102 - км 209+ 020 загальною протяжністю 35 км.
Як і на виграному "ПБС" аналогічному тендері по цій трасі в серпні, підсумкова відомість ресурсів і кошторис не опубліковані, що не дозволяє порівняти ціни матеріалів і устаткування з ринковими.
Гарантійний термін на будівлі і споруди експлуатаційної та автотранспортної служб становить 12 років, на підставу дорожнього одягу – 10 років, на цементобетонні покриття – 8 років, на водопропускні труби та регуляційні споруди – 6 років, на дорожню огорожу і розмітку полімерною стрічкою – 5 років, на розмітку пластиком – 3 роки, на дорожні знаки і напрямні стовпчики – 2 роки, на розмітку фарбою – півроку.
ТОВ "Ростдорстрой", ТОВ "Ніколаевбудцентр" і ТОВ "Мего Лтд" не допустили до аукціону без пояснення причин. Однак в "Мего Лтд" дізналися, що їх пропозицію відхилили через відсутність відомостей обсягів робіт і окремого стовпця в довідці про матеріально-технічній базі із зазначенням того, про що йдеться – технічний засіб чи обладнання.
Фірма поскаржилася в АМКУ, заявивши, що відомості обсягів робіт були в файлах до технічним завданням, а вимога з технічного засобу або обладнання було прописана незрозуміло. Також "Мего Лтд" скаржилася на допуск ТОВ "ДСУ-77", але згодом відкликала скаргу.
Як повідомлялося, у вересні 2018 року Служба безпеки України провела обшуки на території курорту "Буковель" та в офісах дорожньої компанії "ПБС" в Івано-Франківську у справі про заволодіння бюджетними коштами, виділеними на будівництво доріг, шляхом укладення договорів за завищеними цінами, а також з використанням неякісних будівельних матеріалів.
Нагадаємо, аби об’єднати курорти трьох областей, планують збудувати шосе "Мале карпатське кільце".