Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 312 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 15 900+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 15 400+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 13 800+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 2000+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!

На Закарпатті діє перша опорна школа нового типу

На початок 2016 року в Україні нараховувалось 613 шкіл, де навчалося менше 25 учнів з 1-го до 9-го класів. Вартість навчання одного учня в таких школах обходилася державі в понад 50 тис. грн на рік. До того ж у деяких населених пунктах, де проблеми з густотою населення, школи були малокомплектні – в класах могло навчатися до 10 учнів.

З одного боку, це непогано, адже вчитель міг кожній дитині присвячувати більше уваги і, відповідно, якість навчання мала б бути вищою, проте , як показує статистика, діти з індивідуальним навчанням показують дуже низький рівень здачі ЗНО. Це пов’язано з багатьма чинниками, основні – відсутність конкуренції та невміння працювати в команді.

Читайте також:
Кривава бійка у школі: журналісти поспілкувались із батьками дівчат

Аби покращити якість освіти, міністерство освіти запропонувало створити опорні школи, прив’язавши їх до територіальних громад. Така, перша на Закарпатті, вже діє в Перечинській ОТГ. Загалом в школі навчається 823 учнів, і це не лише жителі Перечина, а й з сіл громади – Зарічова, Сімера та Ворочова, підвіз яких здійснюють на шкільному автобусі. Також для дітей намагаються створити всі необхідні умови, аби навчання було не лише результативним, а й комфортним. Діти кажуть, навчаються з задоволенням.

Наразі в навчальному закладі працюють над подальшим вдосконаленням матеріально-технічної бази , облаштуванням приміщень та ремонту самої будівлі школи. Ще одним важливим елементом опорної школи є філії. Уряд з вересня 2016 року припинив фінансування шкіл (крім початкових), де навчалося менше 25 дітей. Місцеві органи влади мали два варіанти дій: або фінансувати їх з власного бюджету, або залишити тільки початкові класи і зробити школу філією опорної. Перечинську опорну школу створили відразу з філією. Докладніше – у сюжеті "М-студіо".