Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 312 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 15 900+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 15 400+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 13 800+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 2000+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!
  • Головна
  • Життя
  • Поблизу угорсько-українського кордону будують найбільший у Європі залізничний термінал

Поблизу угорсько-українського кордону будують найбільший у Європі залізничний термінал

Неподалік угорсько-українського кордону у місті Фенешлітке (Угорщина) розпочалося будівництво найбільшого у Європі інтермодального залізничного комбінованого термінала East-West Gate.

"Будівництво найбільшого та найсучаснішого залізничного інтермодального комбінованого термінала розпочато біля воріт Європейського Союзу у Фенешлітке, недалеко від угорсько-українського кордону", – йдеться у повідомленні.

Зазначається, що EWG стане першим наземним інтермодальним комбінованим терміналом на європейському континенті, який буде побудований на "зелених" технологіях та матиме власну мережу 5G. Теоретична потужність терміналу, який будується на території у 125 гектарів, становить 1 мільйон TEU на рік.

Читайте також:
Прикордонники оприлюднили важливу інформацію

Очікується, що EWG може зіграти ключову роль у доставленні товарів між Азією та Європою альтернативним шляхом, забезпечуючи швидші та більші за обсягом постачання, ніж раніше.

"Оснащений найсучаснішими технологіями, інтермодальний термінал EWG, бувши західним шлюзом Нового Шовкового шляху, пропонуватиме альтернативний маршрут вантажних перевезень з Азії до Австрії, Швейцарії, Італії, Словенії, Хорватії та Німеччини, який буде швидший, ніж нинішні сухопутні та морські шляхи", – йдеться у повідомленні.

Тестову експлуатацію об’єкта планується розпочати у січні 2022 року, а остаточна здача має відбутися у першому кварталі 2022 року. Інвестиції у розмірі 61 млн євро фінансуються повністю з приватних джерел.