Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 312 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 15 900+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 15 400+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 13 800+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 2000+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!
  • Головна
  • Життя
  • Закрити продовольчі ринки і дитсадки: голова Закарпатської ОДА зібрав позачергове засідання регіональної комісії ТЕБ та НС

Закрити продовольчі ринки і дитсадки: голова Закарпатської ОДА зібрав позачергове засідання регіональної комісії ТЕБ та НС

Анатолій Полосков сьогодні зібрав позачергове засідання регіональної комісії ТЕБ та НС. На комісії ТЕБ та НС голова ОДА запропонував у разі наявності високого відсотка захворюваності на коронавірус територіально закрити продовольчі ринки, дошкільні навчальні заклади; перевести школярів початкових класів на дистанційне навчання; забезпечити людям можливість працювати дистанційно.

Члени регіональної комісії одноголосно підтримали керівництво Закарпатської ОДА. Зараз усі місцеві комісії ТЕБ та НС опрацьовують протокол регіональної комісії та самостійно приймають рішення щодо посилення карантинних обмежень. 

Читайте також:
Ситуація погіршується: за добу в області померло багато хворих на COVID-19

Сьогодні у Закарпатській області фіксують найбільшу цифру летальних випадків із початку пандемії. 20 закарпатців не змогли побороти коронавірусну інфекцію минулої доби. 

На 99 відсотків заповнені усі реанімаційні відділення у лікарнях, які приймають хворих на коронавірус. На 69 відсотків заповнені лікарні пацієнтами з діагнозом COVID-19. В області таких медичних закладів - 17. 

"На Закарпатті щодня розгортають додаткові ліжка. Сьогодні закуплено 100 кисневих концентраторів. Найбільш критична ситуація у Берегові, Чопі, Перечині, Ужгороді та Ужгородському районі", – зазначили в Закарпатській ОДА.