Понад 144 000 споживачів користуються онлайн-сервісами ТОВ «Закарпатгаз Збут»
За рік пандемії COVID-19 значно зросла кількість споживачів, які для вирішення газових питань використовують Особистий кабінет на сайті 104.ua, а також чат-боти 7104ua в месенджерах Viber та Telegram.
Станом на 1 квітня на 104.ua зареєстровано 101 875 клієнтів «Закарпатгаз Збуту», що на 15,5 тисяч більше, ніж минулого року. Кількість споживачів, які користуються чат-ботом 7104ua у Viber, за рік зросла утричі – до 41 167 осіб.
Найбільший приріст зареєстрованих за рік клієнтів показав чат-бот «Закарпатгаз Збуту» у Telegram. Якщо рік тому ним користувалося тільки 79 споживачів, то в 2021 році – 1037 клієнтів компанії.
«Кількість споживачів, які користуються онлайн-сервісами «Закарпатгаз Збуту», збільшується щомісяця. Перевірити стан рахунку, сплатити за газ на сайті чи за допомогою мобільних додатків – це зручно, а головне – безпечно. І це економить кошти. Адже при оплаті через онлайн-сервіси застосовується найменша банківська комісія», – зазначає директорка ТОВ «Закарпатгаз Збут» Людмила Сібулатова.
Усі онлайн-сервіси «Закарпатгаз Збуту» та інструкції до їх використання доступні за посиланнями:
- особистий кабінет на сайті 104.ua http://bit.ly/cabinet104
- додаток для Android: http://bit.ly/104Android
- додаток для iOS: http://bit.ly/104iPhone
- вайбер-бот: http://bit.ly/7104uaViber
- телеграм-бот: https://t.me/ua7104_bot
Довідка: ТОВ «Закарпатгаз Збут» постачає природний газ для 265 598 побутових споживачів і близько 3700 суб’єктів господарювання. За шість років діяльності компанія зарекомендувала себе як надійний постачальник блакитного палива.