Ужгород заполонила політична реклама. Найбільше "старається" "КМКС", яка орієнтується на угорськомовних виборців
На вулицях обласного центру Закарпаття спостерігачі ОПОРИ зафіксували велику кількість білбордів та сітілайтів, де розміщена реклама політичних партій – потенційних учасників виборчого процесу.
Фактично усі рекламоносії із партійною символікою були розміщені в місті до 5 вересня – часу офіційного старту виборчої кампанії.
Станом на 05-09 вересня в Ужгороді розміщені білборди із привітаннями народних депутатів України Валерія Пацкана та Роберта Горвата, на яких зображено логотип партії «Блок Петра Порошенка «Солідарність».
Наявні сітілайти та білборди із символікою партій «УКРОП» та «Наш край».
Зафіксовані рекламоносії із символікою «Всеукраїнського об’єднання «Батьківщина».
Розміщені в місті білборди, де є символіка, схожа на символ ВО «Свобода».
Масово встановлені білборди та сітілайти із символікою партії «KMKSZ» («КМКС»), яка орієнтується на угорськомовних виборців.
ОПОРА констатує: на усіх згаданих рекламоносіях розміщена символіка політичних сил – ймовірних учасників виборчого процесу. Відтак у цьому вбачаються ознаки передчасної виборної агітації, оскільки станом на 05 вересня місцеві осередки політичних партій не зареєстровані як суб’єкти виборного процесу.
Наголошуємо, що згідно із чинним законодавством, логотипи та символіка партій, які є суб’єктами виборчого процесу, належить до політичної реклами. Політична реклама, у свою чергу, є однією із форм передвиборної агітації. Передвиборну агітацію можна розпочинати лише наступного дня за днем реєстрації місцевого осередку партії як учасника виборного процесу. До того проводити агітацію заборонено.