Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 312 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 15 900+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 15 400+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 13 800+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 2000+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!
  • Головна
  • Політика
  • Головний дорожник Закарпаття скаржиться на катастрофічне фінансування галузі

Головний дорожник Закарпаття скаржиться на катастрофічне фінансування галузі

На поточний ремонт і утримання шляхів цьогоріч Служба автомобільних доріг Закарпаття отримала з державного бюджету 70,7 млн. гривень. 55,9 мільйона з яких використали на дороги державного значення, 14,8 млн. гривень на шляхи місцевого значення. Про це під час брифінгу повідомив начальник відомства Михайло Попович.

За виділені кошти провели ямковий ремонт 998,6 км доріг на найбільш вражених ділянках: Київ – Чоп, об’їзна м.Ужгород – КПП «Ужгород», Велика Добронь – Мукачево, Довге – Іршава – Виноградів, об’їзна м.Мукачево, Хуст– Шаян – Вишково – Буштино, КПП «М.Березний» – Малий Березний, Берегово – Виноградів – В.Копаня, Нижні Ворота – Воловець – Міжгір’я.
19,8 млн. гривень Закарпаття отримало з державної бюджетної програми «Розвиток дорожнього господарства областей української частини Карпатського Єврорегіону. Ці кошти витратили на поточний середній ремонт автодороги державного значення Мукачево – Рахів – Богородчани – Івано-Франківськ – Рогатин – Львів.

Загалом, за словами посадовця, Служба автомобільних доріг у Закарпатській області відповідає за 3348 км шляхів загального користування. Крім цього в краї є ще 5 тисяч кілометрів доріг комунальної власності, за які несуть відповідальність місцеві органи влади, – інформує прес-служба Закарпатської ОДА.

«Останнім часом в деяких громадах Закарпаття зростає соціальна напруга – люди вдаються до перекриття автодоріг з вимогою ремонту того чи іншого шляху. Основна причина такої ситуації – брак коштів на ремонт доріг. Фінансування на цей рік дорожньої галузі не мінімальне, а катастрофічне, – наголосив Михайло Попович і для прикладу навів кілька цифр. У 2008 році Служба автомобільних доріг Закарпаття мала на ремонт та утримання доріг 220 млн. гривень. Цьогоріч – 100 млн. гривень. А ціни в декілька разів збільшилися».

Цьогоріч 162 млн. гривень надійшло в громади на ремонт доріг комунальної власності та місцевих шляхів загального користування в межах населених пунктів. Тож органи місцевої влади мають змогу самостійно вирішувати наболілі місцеві дорожні проблеми.

 

Капітальні ремонти доріг в області не проводилися вже десятки років, хоча згідно з нормами, кожного року на дорогах загального користування області необхідно проводити до 150 км капітальних і не менше 500 км середніх поточних ремонтів доріг. «Для виконання таких робіт щорічно необхідно фінансування у розмірі близько 750-800 млн. гривень, – каже Михайло Попович. Згідно з проведеним навесні обстеженням, 77 відсотків доріг області вражені ямковістю. В нинішньому році на утримання доріг державного значення виділено 48 млн гривень, що на один кілометр складає 43 тисячі гривень. На місцеву мережу – 18 млн. гривень, на утримання одного кілометра таких доріг припадає 8,5 тис. гривень у рік».

Всі роботи, які проводить на дорогах області Служба автомобільних доріг, нині виконує ДП «Закарпатський облавтодор» – саме це підприємство виграло тендер.

Наразі дорожники краю готуються до зими: ремонтують стару техніку, поповнюють запаси солі. «На складах поки 2300 тонн «підсипочних» матеріалів при потребі 18 830 тонн та 875 тонн технічної солі, при потребі на зимовий період 3658 тонн, – повідомив Михайло Попович. Поповнення запасів солі залишається проблематичним, оскільки облавтодор боргує підприємству «Артемсіль» 840 тис. гривень за минулорічні поставки».