Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 312 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 15 900+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 15 400+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 13 800+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 2000+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!

Сім’я Tipo в Женеві

З моменту своєї світової прем’єри на автосалоні в Стамбулі в травні 2015 року та його презентації міжнародній пресі в листопаді минулого року "Fiat Tipo" отримав престижну нагороду в номінації "Best Buy Car 2016" на конкурсі Autobest, яку присуджує журі, що складається з 26 журналістів з найавторитетніших європейських автомобільних журналів.

Ця нагорода підтверджує видатні особливості дизайну, якості, комфорту і універсальності цієї моделі  та її винятковість з точки зору співвідношення ціни і якості, ключового підходу в стратегії функціональної сімї Fiat, яку підсумовує гасло "потрібно трохи, щоб мати багато".

Дебют двох нових моделей на автосалоні в Женеві завершує склад лінійки Tipo, яка представляє собою повернення компанії Fiat в сегмент компактних автомобілівз простою і повною пропозицією, націленою на центральну нішу ринку – це 5-дверна версія Tipo і версія Tipo Station Wagon.

На стенді буде представлений 4-дверний седан з металевим лакофарбовим покриттям Maestro Grey в комплектації Lounge, оснащений турбодизельним двигуном 1.6 MultiJet II Euro 6 120 к.с. Модель вже демонструє комерційний успіх, маючи близько 20 000 замовлень протягом перших двох місяців з моменту її запуску на ринку.

Лінійку Tipo завершує 5-дверная версія і версія універсал, які також показані в комплектації Lounge. 5-дверний Fiat Tipo буде представлений в двох варіантах: 1.6 MultiJet II Euro 6 120 к.с. з металевим червоним покриттям Amore Red  і 1.6 MultiJet II 120 к.с. з автоматичною коробкою передач з подвійним зчепленням для моделі в металевому чорному кольорі Cinema Black. Версія універсал буде показана в двох кольорах: синій металевий Mediterraneo Blue і сірий Colosseo Grey з сучасним дизельним двигуном 1.6 MultiJet II з автоматичною коробкою передач з подвійним зчепленням і бензиновим двигуном 1,4 T-Jet, обидва Euro 6 потужністю 120 к.с.

Три стилі поділяють ті ж цінності, але кожен з них має унікальні особливості, такіж різноманітні, як і їх відповідні цільові аудиторії – сім’ї, подружні пари та молоді люди.

Сім’я Tipo була розроблена за гаслом "вміння без надмірностей" і поєднує в собі історичні підходи бренду Fiat щодо функціональності, простоти і індивідуальності в надзвичайному співвідношенні ціни до якості.

У плані індивідуальності динамічний стиль і сильний характер притаманний усім версіям Fiat Tipo. Зручність вибору для клієнтів проявляється в лінійці двигунів і рівнях комплектації, які націленіна серця покупців.

Функціональність була відмінною рисою Fiat протягом більше 80 років і невід’ємною характеристикою дуже успішних моделей. У даному випадку, ретельно розроблені внутрішні відсіки пропонують неперевершену впорядкованість і вантажомісткість для цієї категорії, а також велику гнучкість використання, особливо для версії універсал.

З точки зору розміру, 5-дверна модель має 4,37 м в довжину, 1,79 м в ширину і 1,50 м у висоту, в той час як кузов універсал додає додаткові 20 см і досягає 4,57 м з висотою 1,51 м, завдяки стандартній посадці поздовжніх релінгів на даху. Ширина залишається незмінною.

Вантажомісткість під полицею є вищою в своєму класі: 440 літрів для 5-дверної моделі і 550 літрів для універсала, який також отримав інноваційні рішення для більшої гнучкості використання.

Новий автомобіль має надійні схеми підвісок, щоб забезпечити високоточне водіння, блискуче зчеплення з дорогою і видатний комфорт – на передній осі McPherson з незалежними колесами,на задній – взаємозв’язані колеса з торсіонною балкою. Дві схеми були оптимизовані для зниження ваги і тим самим сприяння підвищенню ефективності використання палива автомобіля.

В регіоні EMEA, лінійка слідує простій і ефективній логіці: три стилі кузова, три рівні комплектації, три двигуни з трьома різними варіантами палива і три типи коробки передач. А саме, седан, 5-дверне рішення і універсал будуть доступні у версіях Pop, Easy і Lounge. Лінійка двигунів Euro 6 пропонує рішення з дизельним паливом, бензином і на двох видах палива (бензин / ЗНГ). Коробка передач може бути механічною, автоматичною з подвійним зчепленням і автоматичною з гідротрансформатором.

В істинному стилі Fiat нові доповнення до сімейства Tipo насичені великою кількістю розумних рішень, які роблять життя  на борту кращим для всіх. Це підтверджує базове оснащення і дебют інноваційної системи UconnectTM 7" HD LIVE з 7-дюймовим сенсорним дисплеєм з високою роздільною здатністю і ємнісним екраном, який дозволяє перегортати і зумувати, як на планшеті.
Система останнього покоління включає в себе голосовий інтерфейс Bluetooth, потокове аудіо, зчитувач SMS і розпізнавання голосу, Aux і USB порти з інтеграцією IPod, елементи управління на кермі і, за запитом, камеру заднього виду для паркування і нову систему навігації TomTom 3D.

Клієнт завжди буде на зв’язку через режими UconnectTM LIVE, доступні на сенсорному екрані радіоприймача.

Користувачі, які завантажили безкоштовний додаток UconnectTM LIVE з Apple App Store або Google Play на свій смартфон, в повній мірі зможуть користуватися перевагами UconnectTM LIVE, в тому числі і потоковою музикою з Deezer і TuneIn, отримувати новини від Reuters, навігацію сполучену з TomTom LIVE, а також можливість залишатися на зв’язку з друзями через Facebook Check-in та Twitter. Крім економії, користувачі зможуть стежити за екологічною ефективністю свого автомобіля  і графіком планового технічного обслуговування, де б вони не знаходились, за допомогою eco:Drive і my:Car.

CarPlay і Android AutoTM будуть доступні на UconnectTM 7’’ HD LIVE протягом найближчих декількох місяців.

Apple CarPlay дозволяє водієві використовувати свій iPhone в автомобілі в найбільш інтуїтивний і зрозумілий засіб. Apple CarPlay прекрасно інтегрує iPhone з дисплеєм і елементами керування автомобілем. Тепер користувачі зможуть здійснювати дзвінки, мати доступ до своєї музики, відправляти і отримувати повідомлення, мати вказівки щодо умов руху і багато іншого, не відволікаючись від стеження за дорогою.

Android Auto надасть водієві корисну інформацію, представлену на простих зображеннях, які з’являються тільки тоді, коли це необхідно. Ця функція дає доступ до: Google Maps з голосовими підказками навігаційної системи, інформації про дорожній рух в режимі реального часу, контролю за смугою руху; Google Play Music і багатьох інших музичних сервісів; можливість здійснювати і приймати дзвінки і відправляти повідомлення в той час, як ви тримаєте ваші руки на кермі, а ваші очі на дорозі.

Android Auto і Google Play Music є зареєстрованими торговими марками компанії Google Inc..

Розроблені для вирішення викликівмайбутнього, нові версії Fiat Tipo:5-дверна і універсал, були спроектовані в Італії стильовим центром Fiat Style Centre, розроблені в Туреччині разом з Tofaş R&D, одним з найбільших науково-дослідних центрів FCA, і вироблені на заводі Tofaş в Бурсі – одному з кращих автомобільних заводів в світі, який отримав золоту медаль World Class Manufacturing.

Зручності на борту і вантажомісткість

Як і модель седан, 5-дверна версія Fiat Tipo і універсал привітні, практичні і ідеально підходять для комфортної подорожі.

Розробники реалізували найсучасніші ергономічні критерії для визначення параметрів, які вимірюють здатність автомобіля реагувати на потреби в благополуччі і комфорті на борту. Остаточним результатом є відмінна базова ергономічність: зручність знаходження на борту, положення при водінні, планування простору, доступність і оглядовість.

В 5-дверному Tipo і Tipo Station Wagon легко розмістяться п’ять пасажирів – навіть високі люди ростом до 1,85 м можуть подорожувати в комфорті попереду або в задньому ряді. Секрет цієї просторої конструкції, зокрема, на 5-дверній моделі, є регулярна форма задньої частини, що дає пасажирам додаткові  сантиметри внутрішньої висоти кузова. Простір для ніг є також вищим в своєму класі – 1,07 м між краєм переднього сидіння і п’ятою пасажира і 934 мм для задніх сидінь (останнє значення характерно для автомобілів більш високих сегментів). Не в останню чергу, заднє центральне сидіння було розроблене як повнорозмірне сидіння, пропонуючи досить місця для ніг, щоб зробити будь-яку поїздку приємною, навіть для дорослих пасажирів.

Вантажомісткість також найкраща в своєму класі: 440 літрів для 5-дверної версії і 550 літрів для універсала. У останнього є кілька рішень, які ще більше підвищують комфорт і зручність використання.

По-перше, навантажувальна висота низька і немає сходинок, що полегшує навантаження навіть громіздких упаковок. Можна міняти положення вантажної платформи: її можна опустити, щоб максимально збільшити місткість і зафіксувати під кутом 40°, щоб вантаж займав нижній простір. По боках багажного відділення є дві бічні перебірки для укладання невеликих предметів, які можна видаляти для подальшого збільшення ширини багажного відсіку. Роликову шторку, яка покриває вантаж можна видалити однією рукою і прибрати вниз. Дві лампи, два гачки для мішків і чотири гачки для кріплення вантажу, розташовані на підлозі, забезпечують додаткову зручність. Нарешті, в разі якщо 550 літрів буде недостатньо, заднє сидіння зі складаною спинкою 60/40 можна скласти і отримати плоску вантажну поверхню 1,80 м завдовжки.

Всі моделі сімейства Tipo мають численні відсіки різноманітних форм з загальною місткістю не менше 12 літрів, щоб задовольнити всі потреби. Легко доступні для водія і пасажирів, ці відсіки ідеально підходять для зберігання особистих речей, смартфонів, ігрових приставок, пляшок, монет і багато іншого. Крім того, навпроти важеля перемикання передач є медіа-центр для підключення власних пристроїв.

Максимальний комфорт забезпечується також чудовою ергономікою водіння і новою приладовою панеллю, яка забезпечує відмінну видимість. Зокрема, однією з сильних сторін Fiat Tipo є положення водія.

Кут нахилу керма дає водієві почуття безпеки і контролю, також як ідеальне розташування елементів управління (система клімат-контролю, радіоприймач і панель управління), які можна легко дістати, не відводячи погляд від дороги. Для пасажирів також створений найвищий ступень комфорту, що демонструє задній ряд сидінь, який має відповідну форму і щільну підбивку, щоб з комфортом розмістити трьох дорослих.

Двигуни і коробки передач

Версії Fiat Tipo, 5-дверна і універсал, пропонують оновлену лінійку двигунів (всі Euro 6 для європейського ринку) з трьома різними об’ємами двигунаі трьома варіантами живлення. Це турбодизельні двигуни 1.3 Multijet 95 к.с. і 1,6 MultiJet 120 к.с., які також доступні у еко-версії; бензинові двигуни 1.4 16v Fire 95 к.с., 1,4 T-Jet 120 к.с. і 1.6 E-torQ 110 к.с. Завершує лінійку двигун на подвійному паливі (бензин і ЗНГ) 1.4 T-Jet 120 к.с..

Є також три типи коробки передач: механічна з п’ятьма швидкостями для 1.3 Multijet і шістьма для інших двигунів, автоматична з гідротрансформатором для бензинового двигуна 1,6 і автоматична коробка з подвійним зчепленням для 1,6 MultiJet потужністю 120 к.с..

1.4 16v Fire 95 HP

Міцний і надійний, 1.4 16v Fire – це бензиновий двигун в базовій комплектації сімейства Tipo. Цей двигун забезпечує 95 к.с. при 6000 оборотах на хвилину і досягає максимального крутного моменту 127 Нм при 4 500 оборотах на хвилину. Двигун в поєднанні з шестиступінчастою механічною коробкою передач є рядним 4-циліндровим з верхнім подвійним розподільним валом з клапанами прямої дії.

Маючи оптимізовану гідродинамічну вхідну систему, він характеризується особливо високим ККД у всьому робочому діапазоні, що виражається у блискучій продуктивності і в той же час економічності в його роботі.

1.4 T-Jet 120 HP

Видатний 1.4 T-Jet 120 к.с. характеризується надійністю, компактними розмірами і відмінним компромісом між енергійним водінням і експлуатаційними витратами. Конкретне вираження концепції «downsizing», 1,4-літровий двигун включає в себе перевірені технологічні рішення, такі як турбокомпресор, що забезпечує хорошу продуктивність і обмежене споживання палива без шкоди для задоволення від водіння.

Більш детально, 1,4-літровий турбобензиновий двигун розвиває 120 к.с. (88 кВт) максимальної потужності, яка досягається при 5000 оборотах на хвилину і має максимальний крутний момент 215 Нм при 2500 оборотах на хвилину. Це забезпечує високу гнучкість водіння, скорочене використання шестиступінчастої механічної коробки передач і великий відгук. Цьому сприяє низька інерція турбокомпресора, що дає можливість отримати максимальну продуктивність при кожному натисканні газу, без дратівного запізнювання, типового для цього типу двигуна.

Той же двигун доступний в версії на подвійному паливі (ЗНГ / бензин). Використання новітніх технологій дозволило нам відповідати суворим стандартам Euro 6, збільшити доступний діапазон роботи і забезпечити продуктивність, дуже схожу на бензинову версію з більш низькими експлуатаційними витратами за рахунок використання більш дешевого палива, ніж бензин і дизельне паливо.

На відміну від трансформації на вторинному ринку, 120-сильний двигун 1.4 LPG Turbo розроблений для інтеграції з системою на ЗНГ з використанням спеціальних матеріалів і компонентів і застосовуванням спеціальної технології. Зокрема, сідла клапанів і впускні і випускні клапани були перероблені, щоб зменшити знос і досягти тієї ж довговічності і продуктивності, як у бензинової версії. Очевидно, що для досягнення оптимальної якості і надійності система ЗНГ налаштовується на заводі-виробнику, тому кожна машина сертифікована, протестована і має гарантію Fiat. 

1.6 E-torQ 110 HP

Для тих, хто шукає автомобіль, який пропонує максимальний комфорт, кращим вибором є версія з бензиновим двигуном 1.6 E-torQ потужністю 110 к.с. і крутним моментом 152 Нм, в парі з шестиступінчастою автоматичною коробкою передач з гідротрансформатором.

Даний силовий агрегат відрізняється своєю легкою структурою, завдяки застосуванню ексклюзивних компонентів і поршнів з графітовим покриттям, які оптимізовані для зменшення тертя і ваги. Крім того, шатуни з кованої сталі і алюмінієвий масляний піддон картера сприяють додатковому зниженню ваги.

1.6 MultiJet II 120 HP and 1.3 MultiJet 95 HP

Всі моделі мають 1,6-літровий турбодизельний двигун з технологією MultiJet другого покоління, гарантуючи приємне водіння, велику автономію і низькі експлуатаційні витрати.

1.6 MultiJet II розвиває потужність 120 к.с. при 3750 оборотах на хвилину і може поєднуватися з механічною шестиступінчастою коробкою передач або шестиступінчастою автоматичною коробкою передач з подвійним зчепленням, яка забезпечує постійні крутний момент і тягу. Крім того, за допомогою турбонагнітача із змінною геометрією, двигун забезпечує високий крутний момент на низьких оборотах (320 Нм при 1750 оборотах на хвилину),пропонуючи максимальну еластичність їзди. Ці чудові результати досягаються з повагою до навколишнього середовища - двигун відповідає вимогам Euro 6 і є дуже ефективним з точки зору палива і викидів: в комбінованому тестовому циклі Tipo 1.6 MultiJet II 120 к.с. показав 3,7 л/100 км витрати палива і 98 г/км викидів CO2.

Двигун 1.3 MultiJet II 95 к.с. гарантує високу продуктивність і дуже низькі експлуатаційні витрати. Гордість і радість інженерної думки FCA, двигун забезпечує більшу автономію без шкоди для комфорту і задоволення від водіння. Він оснащений механічною п’ятиступінчастою коробкою передач і розвиває потужність 95 к.с. при 3750 оборотах на хвилину, в той час як турбонагнітач із змінною геометрією забезпечує високий крутний момент на низьких оборотах і максимальний крутний момент 200 Нм при 1500 оборотах на хвилину.

Секретом обох двигунів є система уприскування третього покоління Common Rail MultiJet II, високотехнологічне рішення для контролю уприскування високого тиску, незалежно від швидкості двигуна і кількості палива, яке впорскується. На практиці, двигун приймає невелику кількість палива (попередні уприскування) для оптимізації рівня шуму і викидів, а при основному уприскуванні, він управляє кількістю упорскуваного палива, необхідного для забезпечення продуктивності, яка потрібна водієві, і забезпечує особливо плавну роботу двигуна у всіх ситуаціях.