Hyundai Motor зміцнила лідерські позиції в рейтингу Interbrand
Hyundai Motor зберігає лідерські позиції в рейтингу 40 світових брендів третій рік поспіль, згідно з останніми даними, опублікованими консалтинговим агентством в галузі брендингу Interbrand. Компанія знову зайняла 35-е місце в рейтингу найбільш цінних світових брендів, незважаючи на складні економічні умови на багатьох світових ринках. Ринкова вартість бренду Hyundai виросла до $ 13,2 млрд. – це на 5,1% більше, ніж в попередньому році.
«Hyundai Motor прагне стати способом життя, а не просто автомобільним брендом, тому ми розвиваємо свою стратегію Modern Premium і переходимо в нові автомобільні сегменти, які дозволяють людям відчувати цінність нашого бренду при кожному стиканні з ним. Втілення нашої філософії і програми майбутньої мобільності привели до зростання цінності нашого бренду і, крім якості, технології і ціни, наші креативність та інновації призведуть до стійкого зростання ринкової вартості бренду», – заявив Вон Хонг Чо, директор з маркетингу компанії Hyundai Motor.
Hyundai Motor продала 4,86 мільйона одиниць автомобілів по всьому світу і займає шосте місце в світовому автомобільному рейтингу Interbrand, вище Audi, Nissan, Volkswagen і Porsche. Це супроводжується постійним показовим зростанням провідного автомобілебудівного виробника Південної Кореї, який демонструє чотириразове збільшення ринкової вартості бренду з 2005 року, з $ 3,5 млрд. до $ 13,2 млрд. у 2017 році.
«Ключовим елементом стійкого зростання ринкової вартості бренду Hyundai Motor є його постійна прихильність розробці свого бачення «Майбутній мобільності» незважаючи на жорсткі ринкові умови. Компанія наполегливо працює над тим, щоб реалізувати своє бачення мобільності майбутнього, розробивши доступні автономні технології водіння і підключення для всіх відповідно до філософії Modern Premium», – сказав Майк Роча, директор по оцінці світових брендів компанії Interbrand.
Позиції Hyundai Motor в рейтингу Interbrand за останні десять років*
TOP-10 автомобільних брендів 2017 року за версією Interbrand**
*/** Рейтинг Interbrand заснований на фінансових показниках компанії разом з маркетінговими активностями. Він також відображає потенційний прибуток кожного бренду.
Зростаюча конкурентоспроможність
Працюючи над зміцненням своєї репутації як виробника високоякісної продукції, Hyundai Motor розширила свою глобальну продуктову лінійку, представивши компактний кросовер Kona. Про майбутню популярність цієї моделі свідчить той факт, що протягом першого місяця з моменту оголошення про її вихід на ринок Південної Кореї було оформлено понад 10 тисяч попередніх замовлень на автомобіль.
Hyundai Motor також випустила першу модель i30N з серії преміальних автомобілів, розроблених інженерами Технічного центру в Намьянзі у співпраці з командою Hyundai Motorsport. Нова модель висловлює прихильність Hyundai Motor автоспорту і покликана продемонструвати бажання компанії закласти захоплюючі враження від водіння в основу розвитку нових моделей.
Формування концепції мобільності майбутнього
2017 рік став значущим для визначення стратегії розвитку Hyundai Motor. Компанія оприлюднила концепцію розвитку в нових автомобільних сегментах, яка включає в себе запуск 15 моделей еко-мобілів до 2020 року, в тому числі IONIQ Electric і автомобіля на водневих паливних елементах. Бренд також просунувся в дослідженнях доступного автономного водіння і технологій підключення в рамках свого проекту IONIQ і відкритого інноваційного співробітництва з зовнішніми партнерами.
Знайомство з брендом по всьому світу
Hyundai Motor продовжує знайомити клієнтів по всьому світу зі своїм брендом за допомогою різноманітних спільних проектів. Як приклад – довгострокова підтримка ключових виставок в Сучасній галереї Тейт (Лондон) і Музеї мистецтв округу Лос-Анджелес. Hyundai Motor також відкрила найбільшу Hyundai Motorstudio в Кояні (Корея), де відвідувачі можуть познайомитися з брендом в інтерактивному форматі, дізнатися більше про інновації та технології майбутнього, що розробляються компанією.
Hyundai Motor також розкриває свою філософію Modern Premium через серію маркетингових кампаній по всьому світу, включаючи «Подорожуй більше з Hyundai» (Travel More with Hyundai) і «Повернення Шеклтона». В рамках останньої онук легендарного полярного дослідника сера Ернеста Шеклтона досліджував Антарктиду на 2,2-літровому дизельному позашляховику Santa Fe. За два місяці з моменту запуску ролик про експедицію набрав більше 140 мільйонів переглядів на YouTube, що є найвищим показником серед маркетингових кампаній автомобільних брендів.
Компанія ТOВ «Хюндай Мотор Україна» – офіційний дистриб’ютор автомобілів всесвітньо відомого бренду HYUNDAI в Україні. Дилерська мережа компанії є однією з найбільш розгалужених, що дозволяє надавати клієнтам повний комплекс послуг з продажу та сервісного обслуговування автомобілів Hyundai на рівні кращих європейських і світових стандартів.