Fiat 500 Hybrid і Fiat Panda Hybrit – гібрид від Fiat
Fiat 500 і Fiat Panda, безперечні лідери міських автомобілів, будуть першими моделями FCA Group в сегменті «малі міські», які приймуть нову гібридну технологію. Нові 500 і Panda Hybrid, які надійдуть у продаж в лютому 2020 року, в черговий раз зроблять революцію в міській мобільності, зробивши гібрид доступним для всіх і фактично ставши новим еталоном в Європі для електрифікованої міської мобільності.
Нові 500 і Panda Hybrid гарантують всі переваги ефективного, компактного, легкого і доступного гібридного двигуна. Таким чином, краще рішення для міського автомобіля відповідає підходу компанії Fiat, яка протягом перших 120 років своєї історії завжди була піонером в технологіях і новатором в мобільності і завжди залишається надійною.
2020 знаменує собою новий етап в історії бренду Fiat, який з запуском нового Fiat 500 і Panda Hybrid починає процес електрифікації бренду, який продовжиться з початком виробництва в Турині нового 100% електричного 500, що грає фундаментальну роль в рамках стратегії e-Mobility від FCA, яка в 2020 році запропонує ряд продуктів і послуг, щоб надати клієнтам відчуття екологічно стійкої мобільності.
Крім того, вперше в історії двох знакових і взаємодоповнюючих моделей марки Fiat версії 500 і Panda будуть представлені унікальною спеціальної серією – ексклюзивною «Launch Edition», в якій дебютує новий бензиновий двигун Mild Hybrid. Він поєднує в собі новий 1-літровий 3-циліндровий двигун сімейства Firefly, який забезпечує потужність 70 к.с. (51 кВт), з 12-вольтовим електродвигуном BSG (стартер-генератор з ремінним приводом) і літієвою батареєю. У порівнянні з 69-сильним двигуном 1.2 Fire, двигун Mild Hybrid дозволяє знизити споживання і, отже, викиди CO2 в середньому на 20% і до 30% для Panda Cross, не жертвуючи при цьому продуктивністю, а також гарантує дуже високий комфорт при їзді, так як система BSG забезпечує безшумні і безвібраційні перезапуски теплового двигуна під час зупинки і перезапуску двигуна. Він також пропонує замовнику всі переваги сертифікації як гібридного транспортного засобу – на додаток до того, що він відповідає вимогам Euro 6D Final – і забезпечує, відповідно до місцевих правил, такі пільги, як свобода доступу і пересування в міських центрах, зниження вартості паркування в центрі, а також податкові пільги.
Спеціальну серію можна впізнати по ексклюзивному значку у формі літери «Н», утвореної двома краплями роси на центральній стійці. І завжди від роси – символу світла на світанку і, отже, символу початку нової ери – бере натхнення новий і ексклюзивний зелений колір кузова «Verde Rugiada», який «одягає» дві машини як плаття, в повній гармонії з темами природи і інновацій. Крім того, логотип «Hybrid» буде присутній на задніх дверях на всіх версіях, оснащених гібридним двигуном.
В салоні, оббивка сидінь повністю відповідає філософії стійкості всього проекту і ідеально поєднується як з технологією Mild Hybrid FCA, так і з інноваційним духом значків Fiat Panda і Fiat 500. Сидіння від Launch Edition частково виконані з використанням вперше в автомобільній галузі пряжі «SEAQUAL® YARN», з якої виготовлений спеціальний матеріал, сертифікований платформою SEAQUEL INITIATIVE, який отримано з переробленого пластику, з якого 10% морського і 90% земного походження. Для отримання пряжі SEAQUEL® YARN необхідно спочатку перетворити зібрану в море пластмасу в пластівці з поліетилентерефталату, з цих пластівців потім зробити пряжу, з якої можна створювати тканини. На етапі ткацтва поліефір морського походження змішують з іншими екологічними, натуральними, переробленими або відновленими волокнами. Таким чином, це екологічний процес, який доповнюється застосуванням екологічних барвників та оздоблювальних матеріалів на основі економії води та енергії. Fiat співпрацює з SEAQUAL INITIATIVE, щоб підтримати заходи з очищення океанів і вжити заходів проти відходів, які потрапляють в моря. Таким чином, два нових Fiat 500 і Panda Hybrid Launch Edition зможуть припасти до смаку до тих, хто з увагою ставиться до естетичного вигляду і до проблем екології.
Fiat 500 і Panda – два взаємодоповнюючих символи Fiat – представляють міську мобільність в Європі, де в рік продається близько 400 000 автомобілів. Сьогодні, з впровадженням технології Mild Hybrid, 500 і Panda зроблять значний внесок в підвищення екологічної стійкості міської мобільності.
500 і Panda Hybrid Launch Edition будуть доступні для замовлення з 10 січня в салонах Fiat, а перші екземпляри будуть поставлятися починаючи з кінця місяця.
Як працює технологія Mild Hybrid від FCA на бензині
Новий бензиновий двигун Mild Hybrid, який приймає спадщину знаменитого двигуна Fire, випущеного більш ніж в 30 млн. одиниць, забезпечує 1-літрову 3-циліндричну конфігурацію і забезпечує максимальну потужність 70 к.с. (51 кВт) при 6000 об/хв. хв і 92 Нм максимального крутного моменту при 3500 об/хв. Головка циліндрів має 2 клапани на циліндр і один розподільний вал з безперервним варіатором фази (привід розподільного вала ланцюговий); конструкція з компактною камерою згоряння, аспіраційними каналами «high-tumble» і зовнішнім клапаном рециркуляції відпрацьованих газів (EGR) забезпечує особливо високий ступінь стиснення (12: 1), що призводить до високої теплової ефективності. Блок циліндрів, розроблений у співпраці з Teksid, виготовлений з відлитого під тиском алюмінієвого сплаву з чавунними гільзами циліндрів, що сприяє як скороченню часу прогріву, так і зниженню ваги двигуна до 77 кг. Крім того, максимізація ефективності також досягається за рахунок зниження тертя завдяки кривошипно-шатунному механізму, який характеризується співвідношенням діаметр/хід циліндра 1,24, та зміщенням пристрою шатун-кривошип на 10 мм.
Система BSG встановлена безпосередньо на двигуні і діє через ремінь допоміжних компонентів. Система дозволяє відновлювати енергію під час гальмування і скидання швидкості, зберігати її в літієвої батареї ємністю 11 А-ч і використовувати її, з піковою потужністю 3,6 кВт, для перезапуску теплового двигуна після зупинки під час їзди і щоб допомогти йому на етапі прискорення.
Завдяки цій технології двигун внутрішнього згоряння також відключається при русі нижче 30 км/год, просто вибираючи нейтральне положення коробки передач (приладова панель автомобіля, яка відображає інформацію про гібридній системі, підкаже, коли це потрібно зробити). У режимі «планування» («руху накатом») літієва батарея живить всі споживачі, забезпечуючи водієві повний контроль над автомобілем.
Двигун Mild Hybrid на новітніх Panda і 500 Hybrid Launch Edition пов’язаний з еволюцією 6-ступінчастою механічною коробки передач C514 (поперечна коробка передач, передній привід), яка має оснащення, спрямоване на поліпшення маневреності та підвищення ефективності, включаючи нові підшипники і ущільнення з низьким коефіцієнтом тертя, використання спеціального високоефективного мастила і безпрецедентне передавальне число для 6-й передачі, що підвищує економічність витрати палива в заміському циклі. Аспект комфорту також враховувався при оптимізації системи опор коробки передач. Нарешті, нове рішення передбачає опускання всього 45-мм силового агрегату, і таким чином, завдяки більш низькому центру тяжіння поведінка автомобіля на дорозі також поліпшується.
Нове сімейство FireFly було розроблено групою FCA з метою запропонувати ряд модульних бензинових двигунів з зменшеним робочим об’ємом, з помірною витратою і еталонною продуктивністю для широкого спектра застосувань. Базова структура нових двигунів гарантує ефективність, модульність, чудовий рівень стандартизації компонентів і виробничого процесу, гнучкість і схильність до майбутніх змін.
Fiat 500 і Panda
Новий випуск Hybrid Launch Edition ще раз підкреслює прагнення двох символів від будинку Fiat до того, щоб завжди бути головними героями завдяки постійним технологічним інноваціям і позачасовому стилю – дійсно, в контексті міських автомобілів від Fiat, 500 являє собою найбільш «престижну» частину, а Panda – найбільш «функціональну».
Fiat 500 є одним з найбільш представницьких прикладів італійської винахідливості, яка завоювала клієнтів різних поколінь. Створений в 1957 році і відроджений у 2007 році, легендарний Cinquino «привів в рух» Європу в 1960-х роках, а потім, в першому десятилітті 2000 року, повністю зробив революцію в категорії міських автомобілів, вперше запропонувавши рівень стилю. і технологічні інновації, які ніколи не бачили в цьому сегменті. І сьогодні, також завдяки випуску 500 Hybrid Launch Edition, він продовжить відігравати провідну роль в міській мобільності, де на одинадцятому році життя, в минулому році, він записав найкращий результат за всю історію – було зареєстровано майже 194 000 одиниць. Серед складових цього успіху більше 30 спеціальних серій, які дозволили дослідити незвичайні сфери застосування для міського автомобіля. І сьогодні прийшла черга 500 Hybrid Launch Edition продовжити шлях в області технологій до майбутнього міської мобільності в третьому тисячолітті.
Не менш захоплюючою є історія Fiat Panda, яка протягом більше 40 років безпомилково представляла повсякденні відносини з автомобілем: більш безпосередні, більш невимушені. Серед секретів його популярності – компактні зовнішні розміри, великий внутрішній простір, що настроюється для будь-яких транспортних потреб, широкий вибір двигунів і численні комбінації кольорів. В цілому більше 7,5 мільйона клієнтів були завойовані завдяки простоті і зручності моделі, яка являє собою справжній набір характеристик бренду Fiat. Крім того, Panda завжди була носієм новинок у всьому сегменті: наприклад, це був перший повнопривідний міський автомобіль (1983 рік), перший в своєму сегменті, який завоював престижну премію «Автомобіль року» (2004 рік), і в тому ж році перший міський автомобіль, який досяг базового табору Евересту на висоті 5200 метрів. Потім довга серія рекордів продовжилася в 2006 році, коли Fiat Panda став першим міським автомобілем на природному газі, який вироблявся у великих масштабах. Ще в 2013 році він першим у своєму класі ввів автоматичне екстрене гальмування. І сьогодні виходить випуск Panda Hybrid Launch Edition, готовий революціонізувати міську мобільність шляхом задоволення нових потреб «людей Panda», глобального співтовариства, яке дивиться в майбутнє з зростаючим повагою до навколишнього середовища.
Про SEAQUAL INITIATIVE
SEAQUAL INITIATIVE – це ексклюзивна платформа для спільної роботи, яка виражає настрій і зобов’язання боротися із забрудненням, викликаним пластиком, і допомагати місцевим громадам вживати заходів для реалізації економіки замкнутого циклу. SEAQUAL INITIATIVE створює і управляє партнерськими відносинами між промисловістю, неурядовими організаціями, рибалками, спільнотами і місцевими та національними органами влади для створення інфраструктури, необхідної для створення цінності з морського сміття. Вона також допомагає очищати океани від відходів, створюючи широкий асортимент якісних і екологічно стійких матеріалів, виготовлених з використанням пряжі SEAQUAL® YARN, яка містить «перероблений» морський пластик, має сертифікацію та простежуваність матеріалів. Вибираючи матеріали, що містять «перероблений» морський пластик, люди знають, що, вибираючи їх, вони допомагають покінчити з забрудненням, викликаним пластиком. Підтримуючи SEAQUAL INITIATIVE, Fiat приєднується до міжнародного співтовариства, що займається очищенням океанів і підтримкою місцевих громад.
«Зелене» фінансування за допомогою BE-HYBRID від банку FCA Bank
FCA Bank, дочірній банк Fiat Chrysler Automobiles і Crédit Agricole Consumer Finance, завжди підтримував бренди за допомогою інноваційного підходу, який є частиною його ДНК, пропонуючи фінансові рішення для полегшення продажів і клієнтів при покупці їх нового автомобіля.
З нагоди запуску нового сімейства Hybrid від Fiat, FCA Bank пропонує фінансування BE-HYBRID, яке завдяки Treedom – італійської компанії, що працює в Європі з 2010 року, яка дозволяє вам садити дерево віддалено і відстежувати його в режимі онлайн – дасть клієнту можливість «усиновити своє власне дерево», сприяючи тим самим захисту навколишнього середовища завдяки скороченню викидів CO2 в цілях забезпечення екологічної стійкості.