Мегабренд Ради адвокатів Закарпатської області
Мегабренд Ради адвокатів Закарпатської області, здавалось би, незвична постановка питання, виходячи з попередніх мегабрендів. Однак, спробую обгрунтувати свою позицію.
Всі попередні мегабренди базувались на основі вже існуючих історичних, економічних та культурних реалій, додавались лише пропозиції по їх посиленню. Ситуація з Радою адвокатів Закарпатської області (РАЗО) – органом місцевого адвокатського самоврядування, принципово інша. Рада створена 6 грудня 2012 р. (голова Олексій Фазекош), але за цей час стала впливовою організацією не тільки в області але і масштабах України.
Я, особисто, звернув увагу на існування обласної професійної спілки в листопаді 2014 р., коли в непрості часи для Національної Асоціації Адвокатів України (НААУ) при протистоянні з Київською міською організацією, саме Закарпатська організація підставила НААУ своє плече і запропонувала провести ІІІ з’їзд в Мукачеві. Незважаючи на незрозумілу для мене протидію міської влади, з’їзд був проведений.
З того часу слідкую за діяльністю РАЗО, благо, що вміло поставлена робота зі ЗМІ та в соціальних мережах дозволяє це робити. Звертає на себе увагу демократичність та відкритість в роботі організації, вміло поставлена робота по навчанню та підвищенню кваліфікації адвокатів Закарпаття. На семінари по підвищенню кваліфікації, припускаю, що із задоволенням, приїжджають найавторитетніші фахівці в галузі права країни. Неодноразово проводились в Закарпатті і заходи загальнодержавного масштабу адвокатської спільноти. Наші адвокати впевнено крокують в ногу з часом проводячи тренінги на тему: «Здійснення адвокатської діяльності в епоху цифрових та відеотехнологій». Відчувається, що адвокатська спільнота краю є цілком незалежною, рівновіддаленою від провідних політичних сил області та консолідованою про що свідчать спільні заходи з нагоди професійних, державних та традиційних свят, що іноді викликає нерозуміння, а, скоріше, заздрість у опонентів.
" У нас на Закарпатті адвокатура ЄДИНА, МОНОЛІТНА, ДРУЖНЯ. Тому оскільки всі дружимо, КОЖЕН АДВОКАТСЬКИЙ ЗАХІД – ЦЕ СВЯТО. Чого і бажаємо всім своїм колегам з адвокатської спільноти України", – зазначає її керівник.
Рада адвокатів Закарпаття сміливо йде на конструктивну співпрацю з усіма державними та громадськими структурами для того, щоб ефективно виконувати свої головні завдання – надійно та ефективно захищати законні права та інтереси громадян. Приємно, що адвокатська спільнота активно долучилась і до просвітницько-гуманітарнії галузі, провівши круглий стіл «Роль інтелігенції в об’єднанні української нації та розвитку держави» на презентації книги Михайла Тємнова та Володимира Комяті «День восьмий».
Якщо підвести підсумок – маємо в області авторитетну, ефективну, самоврядну професійну спілку яка цілком може служити прикладом для багатьох професійних об’єднань краю. Своїм досвідом, напрацюваннями, технологіями організації роботи спільноти, впевнений, Рада адвокатів Закарпатської області готова поділись з усіма бажаючими.
Звичайно, значна заслуга в ефективній роботі Ради адвокатів належить голові – Олексію Фазекошу. Особисто знаю Олексія з часів нашого депутатства в Мукачеві (1994-1998 рр.). З того часу мало змінився – інтелігентна, ерудована, творча людина, яка постійно працює над собою, з багатьма ідеями які успішно реалізовує, має власну точку зору, не завжди співпадаючу з більшістю, на події в країні і відкрито її декларує, справжній патріот України, Закарпаття, Мукачева. Втім, беззаперечною заслугою Олексія є і те, що зміг сформувати команду однодумців, без якої неможлива ефективна робота всієї організації. Вважаю, потенціал О.Фазекоша ще повністю не реалізований, як в професійній галузі так і в інших напрямках.
Як пише Вікіпедія: Бренд (англ. brand) – комплекс понять, які узагальнюють уявлення людей про відповідний товар, послугу, компанію або особистість. Широко використовується в маркетингу та рекламі, але тим не менше є фінансовим поняттям". Все, нібито, правильно – все має мати свою ціну. В свій час, Микола Бережанський розповідав мені як він надавав валютний кредит Ужгородському коньячному заводу – під торгову марку (бренд) "Тиса". Хоча вважаю, що Рада адвокатів Закарпатської області, цілком вписується в концепцію бренду з одним тільки застереженням – цей бренд не продається.
P.S. Можливо, хтось скаже, що мегабренд для Ради адвокатів Закарпатської області занадто претензійно. Важаю, що привів достатньо аргументів про існування бренду "Рада адвокатів Закарпатської області", а мегабрендом, зважаючи на потенціал і ефективність реалізації планів спілки, він цілком може стати.