Логотип оновленого сайту: від ідеї до реалізації концепції
В попередньому блозі на «Панорамі Мукачева» головний редактор видання розповів про намір команди інтернет-видання «Панорама Мукачева» здійснити повний ребрендинг свого сайту. Кардинальні зміни очікуються не лише в структурі, але й у назві. Сьогодні ж я вирішив розповісти про розробку нового логотипу та слогану оновленого сайту.
Початок розробки
Після обговорення завдання та вивчення ТЗ, я обрав два ключові напрямки розвитку будування концепції.
Основні критерії, якими мав володіти логотип, це простота та лаконічність.
Озброївшись цією інформацією, я поринув у пошуки графічних асоціацій.
Також були проаналізовані логотипи з подібним смисловим навантаженням, але слід зазначити, що в цілому проглядалось банальне відтворення зв’язку з ключовим словом «Панорама».
Отже, після довгих пошуків та графічних маніпуляцій, народились десятки варіантів даної сюжетної лінії, які можна було б «запакувати» та надати на розгляд, але мене не задовільнило штурмування лише однієї лінії сюжету. Тому наступним кроком були пошуки асоціацій зі словом «група».
.
Тут я зупинився на більш абстрактному, але так відомому всім користувачам Microsoft Word відтворенні сенсу слова «група» (що задовільняло критерії ЦА), тому що цільовою аудиторією ресурсу є широка маса користувачів.
Ок, – і в цій лінії набралось трохи менше дюжини варіантів.
Вибір варіантів та корегування
Після розгляду варіантів та опитування фокус-групи, були обрані на доопрацювання декілька варіантів. Із них дуже швидко і одноголосно вийшов переможцем варіант, який досить оригінально та ще й з нехитрими графічними маніпуляціями відтворював сюжетну лінію слова «панорама».
На фінальній стадії роботи, разом з командою колективу «Панорами Мукачева», був розроблений основний слоган, який дуже тонко і влучно підкреслював та доповнював всю суть та конституцію ресурсу.