Право на щасливий шанс
Усі ми народилися в цьому світі для того, щоб залишити після себе якийсь слід – і кожному це відомо. Життя – ніби урок без перерви, на якому ми вивчаємо все нове та невідоме нам до певного часу, а іноді повертаємося назад до “пройденого матеріалу”.
Тривалість такого "уроку" в кожного різна, як і інакшою є мета, яку ми переслідуємо на своїй життєвій арені. Хтось народжується, виростає і стає відомою людиною, а дехто за все своє життя так нічого і не доб’ється... Причин на такий "фінал" є багато: взяти хоча б до уваги те, що в хаосі буденності ми не помічаємо той єдиний "скупий" шанс, який дається долею на покращення власного ЕГО або стану речей, які нас оточують. Такий шанс є в кожного, не зважаючи на власний соціальний статус або певні переконання!
Не виключенням також є і ті, хто перші кроки в певному напрямку робить без найдорожчої підтримки, яка лише може бути – підтримки батьків. В даному випадку йдеться про тих, хто обділений піклуванням рідних з раннього дитинства через причину смерті або позбавлення батьківських прав. Діти-сироти: ось із такими словами на устах їх зустрічатимуть різні люди, з якими вони спілкуватимуться після виходу з інтернатних закладів. Ці слова для когось із них лунатимуть в думках наче вирок, який їм винесла власна доля. Хто-зна в який бік вона їх поверне.
І тут ми згадуємо про той єдиний шанс, який обов’язково потрібно використати. Головне – мати мету, адже мотивація нашої діяльності нас рухає вперед і тільки вперед до, спочатку маленьких, ну, а потім вже великих перемог. А якщо ми рухаємося – значить живемо! Дану позицію сучасного світу до такої категоріїї дітей в інтернат-школах доносять вчителі та вихователі через бесіди, розповіді та уроки з виховним підтекстом, адже кругозір таких учнів, на жаль, обмежений. Підготувати дитину до умов нинішнього життя з усіма його моральними та аморальними сторонами – ось одне із завдань сучасного педагога в спеціальних школах. Також не мало важливу роль в даному напрямку відіграє зміна соціального статусу з "вчитель – учень" на "товариш – друг": тобто педагог намагається спілкуватися на тому рівні,який притаманний тому чи іншому учневі, відкладаючи на задній план свою професійну діяльність.
Шанс
Чому ховаєшся від нас,
У масці ходиш поміж нами?
Тебе шукаєм повсякчас
Між різними світами.
Дай всім відчути твою силу
Оновлення і старту мрій,
Які нарощують нам крила,
Щоб відлетіти в світ надій…
Але не тих, що ранять в будні
І топлють у сльозах життя,
А тих, що всім маршрутом будуть
У світ без примх і каяття.