Борці з хаосом: чому управляти бізнесом з CRM легше?

Борці з хаосом: чому управляти бізнесом з CRM легше?

Підприємці часто вважають, що програми автоматизації — це інструмент для вже «дорослих» компаній. Насправді, малому бізнесу теж потрібно управляти контактами, накопичувати дані та аналізувати їх.

А головне, CRM для бізнесу допоможе зменшити кількість рутинних дій, які власник чи менеджери виконують щодня.

Копіювання та перенесення інформації про клієнта та замовлень; облік товарів, фінансів, створення типових документів, перевірка трекінгу посилки чи журналу записів — все це з’їдає час та зусилля команди. А їх краще направляти на розвиток та масштабування бізнесу. Згідно з дослідженнями SuperOffice 50% компаній, з командою до 10 співробітників, вже використовують СRM.

Основні функції CRM систем: для досвідчених та новачків

Завдяки CRM платформам підприємці можуть спростити та посилити такі напрямки:

  • Управління клієнтською базою: легко зберігаєте контакти, історію покупок та спілкування.
  • Автоматизація продажів: налаштовуєте воронки під свої задачі, і ось — кожен крок менеджера завчасно сплановано, а це більше угод, допродажів, прибутку.
  • Аналітика бізнесу: завжди видно динаміку продажів; товари-хіти, ефективність консультантів, конверсію каналів, витрати та прибуток.
  • Інтеграції: працюєте з месенджерами, маркетплейсами, IP-телефоніями, еквайрингами, програмним РРО.
  • Підтримка клієнтів: автоматично збираєте заявки, моніторите якість та швидкість їх обробки.

Неочевидні переваги автоматизації

Завдяки CRM-системі компанії краще вдається надавати своїм клієнтам справді персоналізований підхід. Адже ви в курсі їх вподобань, можете швидко впізнати людину під час наступного дзвінка чи повідомлення у месенджер (програма покаже вам повний цифровий профіль покупця).

Скорочується кількість помилок через «людський фактор». Бо автозаповнення полів, генерацію ТТН, нагадування про важливу задачу чи дедлайн візьме на себе CRM-система.

Навіть безпека бізнесу стає міцнішою, адже можна обмежувати доступ до різних функцій, даних, навіть окремого рядка. Ніхто не зможе випадковим рухом стерти важливу інформацію чи скопіювати клієнтську базу.

CRM прокачує бізнес на якісно новий рівень: більше системності, зручності (все в одному інтерфейсі), розумного контролю (видно хто, що і коли робив).

Чи є в Україні доступні CRM?

Популярні західні програми, наприклад, Salesforce, Hubspot мають широкий набір функцій. Але є мінус: вони не зможуть запропонувати місцеві сервіси. Щоб додати модуль умовної Нової пошти, Монобанку чи Rozetka потрібно заплатити розробникам 2-3 тисячі доларів. До того ж, техпідтримка та інтерфейс іноземною мовою ускладнюють впровадження.

KeyCRM — це українська CRM-система, що підходить для малого і середнього бізнесу. Для онлайн-торгівлі та послуг.

Чому це влучний вибір?

  1. Є вбудовані інтеграції з популярними сервісами України та світу: месенджери та соцмережі (Instagram, Facebook, WhatsApp, TikTok, Telegram, Viber), маркетплейси (Rozetka, Prom, Amazon, eBay), CMS, служби доставки, телефонії. Понад 80 готових модулів на сьогодні.
  2. Це якісна автоматизація продажів: воронки (навіть автоматичні з переписок та дзвінків), тригерні сценарії.
  3. Інтуїтивний інтерфейс: все зрозуміло. Можна коригувати під себе кількість розділів, вигляд списків.
  4. Аналітика в реальному часі та за періодами по всім показникам бізнесу.
  5. Мобільний застосунок для роботи «на ходу» для iOS та Android.
  6. Немає плати за користувачів. Додавайте їх безлімітно.

CRM — це більше не дорого, не складно. Підключити і почати роботу можна без програмістів, за один день.