Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 312 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 15 900+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 15 400+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 13 800+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 2000+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!

Закарпатці зможуть самі обрати туристичний бренд краю

На Закарпатті завершилося маркетингове дослідження та моніторинг туристичних потоків краю.

Про це повідомив директор департаменту економічного розвитку та торгівлі облдержадміністрації Денис Ман.

Науковці протягом декількох тижнів вивчали основні потреби гостей краю, досліджували з чим вони та мешканці області пов’язують унікальність Закарпаття. В результаті визначили основні елементи, які повинні бути на візуальному образі: історичні та природні пам’ятки, постаті, фестивалі.

До особливостей Закарпаття потрапили гори та їх найвища точка Говерла, озеро Синевир та водоспад Шипіт, замок Паланок та долина нарцисів, фестивалі вина та бринзи, термальні води та санаторії. Саме з такими образами працювали дизайнери-розробники туристичного бренду.

Нині триває експертне обговорення розроблених візуальних образів, тому їх не оприлюднюють. Закарпатці зможуть обирати кращий з трьох вдосконалених туристичних брендів вже з наступного тижня на інформаційно-туристичному порталі.