"Червене вино – 2017": на фестивалі діятимуть три локації, дві сцени та два медіа-екрани
Цього року концепцію найбільшого винного фестивалю «Червене вино» було змінено: учасників фесту було визначено шляхом аукціону, – повідомив керівник Мукачівського туристично-інформаційного центру Максим Адаменко в ході прес-конференції.
За його словами у міському парку під час свята діятимуть три локації – винні, харчові та сувенірні будиночки. Також на території парку працюватимуть дві сцени та два медіа-екрани, які транслюватимуть події з цих сцен, – йдеться у повідомленні Мукачівської міськради.
На організацію цьогорічного фестивалю буде витрачено кошти, отримані з аукціонів. Цього року запровадили експеримент у вигляді аукціону в трьох категоріях «вино», «ресторани», «сувеніри». Будиночки мали змогу отримати ті учасники, які виклали більшу суму за їх оренду. До аукціону допускалися лише виробники вина, які самі його виготовляють та зберігають.
«Загалом на аукціоні зібрано 1 млн. 154 тис. гривень, що на 400 тис. більше, ніж очікувалося. «Червене вино» – це самоокупний фестиваль на організацію якого бюджет не вкладає коштів», – констатує Адаменко.
Офіційне відкриття заплановано на 12 січня.
Хедлайнерами фестивалю будуть народні артисти Марія Бурмака, Павло Зібров, Степан Гіга. Відкриватиме фест гурт Рокаш.