Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 312 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 15 900+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 15 400+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 13 800+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 2000+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!

У "Приват24" стався збій: у фінустанові звернулись до клієнтів

У "ПриватБанку" 9 жовтня стався технічний збій. У "Приват24" платежі проходять із затримкою, в фінансовій установі пропонують не робити повторні платежі.

Про це з посиланням на повідомлення прес-секретаря банку Олега Сергу повідомило "Громадське". Так, якщо під час спроби провести платіж система "зависла", робити повторний платіж не потрібно. Він відбудеться із запізненням.

Читайте також:
"ПриватБанк" відмовляється продовжувати картки частині клієнтів

Банк просить вибачення у клієнтів за тимчасові незручності й радить перевіряти стан платежів в архіві "Приват24".

"Якщо клієнт потрапив у ситуацію, коли платіж чи переказ завис, просимо почекати та не проводити повторні. Всі платежі будуть виконані, не треба одразу ж робити повторний", — зазначив Олег Серга, додавши, що якщо клієнт виконав повторні платежі, вони повернуться йому на картку.