У "Приват24" стався збій: у фінустанові звернулись до клієнтів

У "Приват24" стався збій: у фінустанові звернулись до клієнтів

У "ПриватБанку" 9 жовтня стався технічний збій. У "Приват24" платежі проходять із затримкою, в фінансовій установі пропонують не робити повторні платежі.

Про це з посиланням на повідомлення прес-секретаря банку Олега Сергу повідомило "Громадське". Так, якщо під час спроби провести платіж система "зависла", робити повторний платіж не потрібно. Він відбудеться із запізненням.

Читайте також:
"ПриватБанк" відмовляється продовжувати картки частині клієнтів

Банк просить вибачення у клієнтів за тимчасові незручності й радить перевіряти стан платежів в архіві "Приват24".

"Якщо клієнт потрапив у ситуацію, коли платіж чи переказ завис, просимо почекати та не проводити повторні. Всі платежі будуть виконані, не треба одразу ж робити повторний", — зазначив Олег Серга, додавши, що якщо клієнт виконав повторні платежі, вони повернуться йому на картку.