Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 312 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 15 900+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 15 400+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 13 800+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 2000+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!

Де купити бензин та дизельне паливо: що радять АЗС

В Україні продовжується квест під назвою "Де купити бензин / дизель?" Соцмережі заполонили питання водіїв одне до одного із проханням підказати АЗС, де можна купити пальне. Дійшло до того, що люди почали створювати цілі Viber-групи, в яких водії пишуть про наявність бензину та дизельного пального на різних АЗС.

Дефіцит пального виник орієнтовно місяць тому, але великого масштабу він набув в останні 2 тижні.

Аби паливо дісталось більшій кількості водіїв, мережі АЗС одна за одною почали вводити обмеження на продаж бензину та дизелю "в одні руки". Більшість із них ще і просять купувати паливо через їх мобільні додатки.

Читайте також:
Мережа АЗС ОККО опублікувала важливе попередження

Вирішити проблему нестачі палива намагаються як уряд, так і самі мережі автозаправних станцій.

Зрозуміло, що всі паливні ресурси зараз направляють для потреб ЗСУ, аби військові мали змогу виконувати бойові завдання та якомога швидше вигнати російських окупантів з української землі.

Що зараз відбувається на АЗС:

  • там, де є паливо, зазвичай спостерігаються великі черги (інколи тривалістю в кілька годин);
  • ціни постійно зростають;
  • є автозаправки, де немає палива взагалі.

Середньодобове споживання палива в Україні становить близько 5000 тон бензину та до 15000 тон дизелю, підрахував Павло Кухта, колишній в.о. міністра економіки України.

Зараз ринок всіма силами намагається переорієнтуватись на поставки палива з країн Європейського Союзу, але там виникають певні проблеми.

Президент України Володимир Зеленський поставив перед урядом завдання якомога швидше подолати паливну кризу. На одному із засідань він прямо запитав, коли зникнуть черги на АЗС.

"За останні 5 днів ми возимо трохи більше ніж ми споживаємо, – спробувала пояснити перший віце-прем’єр-міністр – міністр економіки Юлія Свириденко. – Європа виявилась не готова навіть не в частині ресурсу, а в частині логістики". За її словами, вузьким місцем стали європейські порти: Гданськ, Гдиня, Свіноуйсьце, Констанца, Бургас.

"Там затор", – констатувала міністерка. Вона додала, що навіть залучили Дмитра Кулебу, міністра закордонних справ України, "включитися на міжнародному рівні й попросити надати зелений коридор Україні в цих портах".

Втім, суттєвого покращення поки не спостерігається. Можливо, хіба що збільшення лімітів, про які оголосили найбільші мережі АЗС України. Приміром, зараз можна купити вже 20 літрів "стандартного" 95-го бензину.

То як дізнатись, де ж можна купити бензин та дизель?

Майже всі великі мережі АЗС рекомендують встановлювати мобільні застосунки та з їхньою допомогою моніторити наявність палива та його вартість.

Втім, водії в таких випадках нарікають, що в додатку, буває, показує наявність палива. Але по приїзду на АЗС можна виявити його відсутність. Ситуація зрозуміла. Його могли за цей час розпродати.

Тому знаходять інші способи моніторингу – створюють таке собі сарафанне радіо. Питають у мережі про наявність палива на конкретних заправках, а їм інші водії відповідають.