Мережа АЗС WOG звернулась до клієнтів через прикрий випадок на одній із заправок
Мережа АЗК "WOG" на своїй сторінці в соцмережі Фейсбук розповіла про прикрий випадок із заправкою у баки сумішшю пального, який стався в Одесі. Також пресслужба запевняє, що компанія готова покрити вартість ремонту автівок, якщо таке буде необхідно.
"19.05, на АЗК в м. Одеса, Люстдорфська дорога, 55, стався прикрий інцидент: в результаті технічного збою при відпуску пального у період з 12:45 до 13:53 низка автомобілів була помилково заправлена сумішшю двох видів пального.
Наразі з усіма клієнтами, що могли постраждати внаслідок цієї ситуації, встановлюється контакт. Витрати, пов’язані з ремонтом через проблеми з пальним, мережа АЗК WOG компенсує", – йдеться в повідомленні "WOG".
"Якщо ви заправляли авто у вказаний період часу на цьому АЗК і з вами не зв’язалися, просимо звернутися до Центру підтримки клієнтів за телефоном: 0 800 300 525", – зазначає пресслужба мережі автозаправних комплексів.
"Ми визнаємо свою відповідальність та докладемо максимум зусиль для мінімізації наслідків, компенсації витрат та збереження довіри наших клієнтів", – додають у повідомленні.