Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 305 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 10 900+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 14 400+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 16 200+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 1500+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!
  • Головна
  • Економіка
  • Мережа АЗС WOG звернулась до клієнтів через прикрий випадок на одній із заправок

Мережа АЗС WOG звернулась до клієнтів через прикрий випадок на одній із заправок

Мережа АЗК "WOG" на своїй сторінці в соцмережі Фейсбук розповіла про прикрий випадок із заправкою у баки сумішшю пального, який стався в Одесі. Також пресслужба запевняє, що компанія готова покрити вартість ремонту автівок, якщо таке буде необхідно.

"19.05, на АЗК в м. Одеса, Люстдорфська дорога, 55, стався прикрий інцидент: в результаті технічного збою при відпуску пального у період з 12:45 до 13:53 низка автомобілів була помилково заправлена сумішшю двох видів пального.

Читайте також:
"Звертаємо вашу увагу": популярна мережа АЗС звернулась до українців

Наразі з усіма клієнтами, що могли постраждати внаслідок цієї ситуації, встановлюється контакт. Витрати, пов’язані з ремонтом через проблеми з пальним, мережа АЗК WOG компенсує", – йдеться в повідомленні "WOG".

"Якщо ви заправляли авто у вказаний період часу на цьому АЗК і з вами не зв’язалися, просимо звернутися до Центру підтримки клієнтів за телефоном: 0 800 300 525", – зазначає пресслужба мережі автозаправних комплексів.

"Ми визнаємо свою відповідальність та докладемо максимум зусиль для мінімізації наслідків, компенсації витрат та збереження довіри наших клієнтів", – додають у повідомленні.