Комуналка під час війни: у яких випадках нарахування не проводять
Заступниця міністра громад і територій Наталія Хоцянівська розповіла про особливості оплати комунальних послуг під час війни. Мова про нарахування в тих регіонах, які перебували в зоні окупації, тобто коли люди виїхали у більш безпечні місця і їх в помешканні не було.
"Сьогодні всі споживачі, якщо вони були відсутні більше 30 днів, повинні звернутися до надавачів послуг, щоб їм не проводили нарахування. Це не стосується помешкань, які обладнані лічильниками, треба ці показники подавати, а саме – повторювати ті, які були раніше. Це не буде розповсюджуватися на послугу управління багатоквартирним будинком та не стосуватиметься послуги постачання тепла", – каже Хоцянівська.
Тож, якщо людина більше 30 днів не перебувала у помешканні, вона має звернутися із заявою до надавача послуг, а також додати довідку про лікування, або довідку внутрішньо переміщеної особи, або довідку, яка свідчить про службу у ЗСУ. Саме ця довідка і буде підставою, щоб надавач послуг зробив перерахування.
Звертаємо увагу, що ситуація з нарахуванням плати за комунальні послуги різниться у містах.
"Сьогодні абсолютно різна ситуація у містах. Наприклад, вона відрізняється у Миколаєві. З постачанням холодної води там виняткова ситуація у зв’язку з руйнацією водогону. Такі ж винятки є й щодо інших міст, тож приймаються індивідуальні рішення, так було зроблено у Чернігові. Але загальна тенденція – якщо підприємства надавали комунальні послуги, то вони проводять нарахування. Споживачі з розумінням та повагою ставляться до комунальників, бо дійсно стали свідками, що у такий нелегкий час для країни ми були в переважній більшості, де активних дій не було, з газом, електрикою, водою", – каже Наталія Хоцянівська.