У людей виникли проблеми через нові платіжки за газ від Нафтогазу: що сталось
В Україні понад 12 мільйонів споживачів отримали нового постачальника газу в особі ГК "Нафтогаз України". Відповідно, всі вони почали отримувати нові платіжки за газ.
Але за останній час все більше з’явилось нарікань на сервіси компанії для передачі показників лічильника. Українці в соцмережах пишуть, що не можуть додзвонитись на гарячу лінію. Із чат-ботів можливість зв’язатись із підтримкою також зникла. Компанія своєю чергою констатує, що "розділи доопрацьовують".
Також, очевидно, сайт Нафтогазу іноді не справляється із навантаженням і клієнти не мають змогу зайти в особистий кабінет. Буває, що їм видає повідомлення "Забагато спроб входу" та прохання спробувати увійти пізніше.
Скріншот допису користувача в соцмережі Фейсбук (скрін – glavcom.ua)
Такі збої призводять до того, що консультанти змушені вирішувати питання в ручному режимі.
Скріншот допису користувача в соцмережі Фейсбук (скрін – glavcom.ua)
Коли буде вирішено всі ці питання та споживачі зможуть отримувати якісний сервіс, поки невідомо.
Нагадаємо, передавати показники лічильника необхідно до 5 числа кожного місяця. В такому разі в платіжках будуть коректні нарахування за спожите блакитне паливо.