Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 310 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 17 400+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 15 800+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 15 000+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 1800+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!

У людей виникли проблеми через нові платіжки за газ від Нафтогазу: що сталось

В Україні понад 12 мільйонів споживачів отримали нового постачальника газу в особі ГК "Нафтогаз України". Відповідно, всі вони почали отримувати нові платіжки за газ.

Але за останній час все більше з’явилось нарікань на сервіси компанії для передачі показників лічильника. Українці в соцмережах пишуть, що не можуть додзвонитись на гарячу лінію. Із чат-ботів можливість зв’язатись із підтримкою також зникла. Компанія своєю чергою констатує, що "розділи доопрацьовують".

Читайте також:
Нафтогаз оприлюднив важливу інформацію про червневі платіжки за газ

Також, очевидно, сайт Нафтогазу іноді не справляється із навантаженням і клієнти не мають змогу зайти в особистий кабінет. Буває, що їм видає повідомлення "Забагато спроб входу" та прохання спробувати увійти пізніше.

Скріншот допису користувача в соцмережі Фейсбук (скрін – glavcom.ua)

Такі збої призводять до того, що консультанти змушені вирішувати питання в ручному режимі.

Скріншот допису користувача в соцмережі Фейсбук (скрін – glavcom.ua)

Коли буде вирішено всі ці питання та споживачі зможуть отримувати якісний сервіс, поки невідомо.

Нагадаємо, передавати показники лічильника необхідно до 5 числа кожного місяця. В такому разі в платіжках будуть коректні нарахування за спожите блакитне паливо.