Відбулися зміни: як відтепер потрібно передавати показники лічильника за газ

Економіка  29 червня 2022 року, 09:12 1274406

У зв’язку зі змінами, які відбулись протягом останніх двох місяців на "газовому ринку", споживачам Нафтогазу розповіли, як відтепер потрібно передавати показники лічильника за газ.

Інформацію оприлюднено пресслужбою газопостачальної компанії на сайті Нафтогазу.

Передати показник лічильника потрібно у період із 1 по 5 число кожного місяця. Це необхідно робити саме в цей часовий проміжок, щоб отримувати коректні нарахування в платіжках. Таку інформацію наголошують для нових клієнтів Нафтогазу, які раніше отримували газ від "ТВІЙ ГАЗЗБУТ" та ТОВ "Одесагаз-Постачання".

Читайте також:  Українцям дадуть знижку на газ: що для цього необхідно зробити до 30 червня

"Акцентуємо вашу увагу, що облік газу – зобов’язання та відповідальність оператора ГРМ (облгазів). Працівники саме цих компаній періодично приходять до вас знімати дані лічильника, перевіряти стан газового обладнання тощо. Газопостачальна компанія «Нафтогаз України» здійснює постачання природного газу побутовим споживачам та не збирає показання лічильників", – зазначає пресслужба, звертаючись до споживачів.

Як можна передати показник лічильника:

  • через сайт або в чатботі відповідного облгазу,
  • телефоном через контакт-центр облгазу,
  • у платіжці за розподіл газу, вказавши перші п’ять цифр на чорному фоні та дві на червоному,
  • через короткий номер 7104 (надіславши SMS). Повідомлення має мати наступний формат: спочатку зазначити номер особового рахунку (складається з 10 цифр), а потім через пробіл показання лічильника (до 5 цифр). Якщо повідомлення заповнене без помилок, то незабаром після його відправки прийде відповідь.

Раніше Нафтогаз опублікував роз’яснення, як повернути переплату від попереднього постачальника.

Більше цікавих новин у нашому Telegram.

Джерело: PMG.ua
Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
Коментарі - 17
людмила 01.08.2022, 15:05
Коментар очікує модерацію
Каражова Вікторія Михайлівна 01.08.2022, 09:38
Коментар очікує модерацію
Вікторія 23.07.2022, 20:30
Коментар очікує модерацію
Володимир 15.07.2022, 10:43
Коментар очікує модерацію
Олег 04.07.2022, 20:18
Коментар очікує модерацію
Маріанна 04.07.2022, 16:10
дали квитанцію і там особовий рахунок складається з 9 цифр, коли передаю показники пише, що невірний формат особового рахунку
Ольга 04.07.2022, 13:05
Так i не зрозумiла куди платити за використання газу. Передавати показаники нiчого не змiнилось,а щодо оплати за використання куди, Чи треба перезаключати договiр, Чи так все лишати ,хто зна! Все як завжди.
Наталка 03.07.2022, 12:10
Не розумію чому пишуть невірний формат особистого рахунку. Пишу тільки 10 цифр та 5 цифр покази. Поясніть безтямешній. Передаю через вайбер. Дякую
Анна 03.07.2022, 11:15
а можна на сайті якомусь це зробити ( передати показники)?
Володимир 03.07.2022, 06:49
Все было в принципе не плохо, пока не стали улучшать!
Сергей 02.07.2022, 08:36
Кто же это такой умный организовал этот геморрой. Миллионы людей по всей Украине должны убивать мозги, время, ноги. А ведь это самые понимающие добросовестные в основном пожилые люди.Считаю что исправлением ситуации должны заняться на уровне правительства. То же касается получения лицевых счетов
Сергій 01.07.2022, 07:02
Чому немає даних в Приват 24? Як платити?
Марина 30.06.2022, 23:08
Зачем усложнять? Только привыкли к чат-боту и опять всё "по-новому"! Может быть это касается только Одессы? Я живу в другом городе.
Игорь 30.06.2022, 06:10
Маме 86 лет ,она каждый месяц на почте платит за газ ,указывает показания счётчика ,ей ещё и звонить? Интернет она не знает ,вам надо вы ей и звоните
Admin 29.06.2022, 23:11
І що нового ?
Алла 29.06.2022, 21:22
А чому б питання повернення переплати в зв'язку із ліквідацією підприємств не вирішити на державному рівні. Наші пенсіонери сидять з п'ятої ранку для того щоб заяви написати, а ми працюючі люди взагалі не маємо можливості туди потрапити. Я звісно перепрошую, але здається враження,що це розраховано на те, що більшість людей вимушена буде просто провести повторну оплату не надіючись на перерахунок коштів. Прикро але це факт.
Володимир 29.06.2022, 11:14
Вже два роки кошти повертають. Переплату. У них навіть телефони працюють?