"Подвійна" оплата за газ: українцям пояснили, як тепер бути клієнтам компанії Нафтогаз України
Чимало українців вже встигли заплатити за газ своїм попереднім постачальникам. Але, як відомо, споживачам, котрі отримали нового постачальника в особі ГК "Нафтогаз України", потрібно платити на рахунки саме останньої компанії. Як же бути тим, хто вже перерахував кошти іншій компанії та як повернути їх?
В Україні вже неодноразово давали роз’яснення подібної ситуації. Днями це зробив і голова Черкаської ОВА Ігор Табурець. Така проблема стосується всієї України. Відповідно, його відповідь буде корисною всім.
Ігор Табурець каже про "менеджерську помилку", через яку чимало українців заплатили за газ своїм попереднім постачальникам. Аби виправити ситуацію, необхідно писати відповідні заяви на ім’я постачальника, на рахунки якого було здійснено оплату. Він зобов’язаний повернути кошти.
Також він наголосив, що жодна юридична особа не змусить заплатити другий раз "Нафтогазу". Тобто, "подвійна" оплата за газ є виключена (мається на увазі оплата як попередньому постачальнику, так і "Нафтогазу" – ред.).
Про те, як повернути переплату від попереднього постачальника давав роз’яснення і "Нафтогаз". За їх словами, автоматичного механізму "перекидання" грошей зараз немає. Пресслужба газопостачальної компанії рекомендує звертатись із заявами про повернення переплати.
Попередня газопостачальна компанія повинна повернути кошти протягом 14 днів (максимальний термін складає 30 днів). Але зараз діє воєнний стан, тому терміни розгляду заяви можуть збільшитись.
Нагадаємо, раніше українців закликали своєчасно оплачувати рахунки за газ.