Нафтогаз дав відповідь на питання, яке хвилює багатьох українців
Газопостачальна компанія "Нафтогаз України" дає відповіді та питання, які хвилюють українців. Пресслужба компанії зазначає, що в липні було опрацьовано понад 1 мільйон дзвінків. Найчастішими питаннями від споживачів були – який стан рахунку та який номер особового рахунку?
Водночас Нафтогаз також відповідає на питання українців у соцмережі Фейсбук. Наприклад, одна із дописувачок запитала, чому не можна автоматично "перекинути" переплату (мається на увазі від старого постачальника до нового – ред.)? Мовляв, навіщо українцям створювати зайві клопоти.
На це питання Нафтогаз дав таку відповідь. За словами пресслужби газопостачальної компанії, зараз механізму автоматично переведення коштів між компаніями поки не існує.
Водночас вони дають пораду звернутись до попереднього постачальника із відповідною заявою.
Нагадаємо, щоб попередній постачальник повернув переплату за газ, до нього потрібно звернутись із заявою у письмовій формі. Також до заяви потрібно додати копії ідентифікаційного номера та паспорта. І щоб гроші були повернуті, потрібно вказати реквізити банківського рахунку. Точний перелік необхідних документів може підказати попередній постачальник.
Раніше видання публікувало інформацію про те, як отримати знижку на газ та чи можна платити за блакитне паливо наперед.
Нагадаємо, раніше споживачів закликали своєчасно платити за газ та пояснили, чому це важливо.