Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 312 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 15 900+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 15 400+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 13 800+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 2000+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!
  • Головна
  • Економіка
  • "Це щось неймовірне": що експерти виявили в бензині А-95 на АЗС, чим були шоковані

"Це щось неймовірне": що експерти виявили в бензині А-95 на АЗС, чим були шоковані

Вперше від початку війни в Україні провели дослідження якості бензину марки А-95. Перевіряв якість пального на 16 АЗС Інститут споживчих експертиз.

Експерти виявили, що ринок завалений неякісним пальним. Воно є небезпечним не тільки для автомобілів, а й для людей.

Під прискіпливе око експертів потрапили як всеукраїнські мережі АЗС, так і регіональні. Контрольні проби були взяті також з двох "безіменних бочок" у столиці України та в Дніпрі.

Читайте також:
Акцизи на пальне повертають: чи зміниться ціна на дизель

Що показала перевірка якості бензину марки А-95:

  • у деяких АЗС октанове число пального було набагато нижчим, ніж це передбачено (згідно з припущенням, таке пальне могли виробити кустарним способом);
  • у Кіровоградській області на одній з АЗС октанове число бензину А-95 складало тільки 78,8 одиниці;
  • один зі зразків бензину мав перевищення допустимого рівня сірки аж у 64 рази ("Це щось неймовірне", – саме так відреагували експерти на виявлений показник). До слова, норматив вмісту сірки – не більше 10 мг/кг, а виявили – 640 мг/кг в одному зі зразків;
  • але найбільшою проблемою, як зазначають експерти, виявився вміст бензолу – дворазове і більше перевищення допустимого рівня цієї токсичної речовини виявлено у багатьох зразках, взятих на АЗС.

Нагадаємо, в Україні в березні дозволили продавати пальне нижчої якості. Мова про стандарти Євро-3 та Євро-4. Тоді це було зроблено з метою насичення ринку пальним, яке було в дефіциті.