Споживачі отримують платіжки з нулями: Нафтогаз звернувся до українців через нову проблему
Газопостачальна компанія Нафтогаз України відреагувала на скарги, як час від часу надходять від споживачів. Йдеться про те, що клієнти отримують платіжки з нулями або геть іншими показниками.
У Нафтогазі зазначили, що таке трапляється вже не вперше, а кілька місяців поспіль. Проте споживачів просять не панікувати і розібратись у ситуації.
Як запевнили у компанії, оператори ГРМ, тобто облгази просто ігнорують вчасно передані показання лічильників.
Найперше, що треба зробити, це звернутися до свого облгазу із офіційним письмовим зверненням. Ви маєте право вимагати надати вам роз’яснення, чому передані вами показання лічильника зафіксовані неправильно і звідки взялася зазначена в рахунках сума.
Далі в Нафтогазі радять звернутися до НКРЕКП із вимогою провести його перевірку на предмет дотримання ліцензійних умов.
Крім того зазначають, що, передаючи показання лічильника, варто зафіксувати це на фото. Можна також зробити скріншоти в особистому чатботі, особистому кабінеті.
Нагадаємо, раніше Нафтогаз звернувся до українців через іншу можливу проблему з оплатою.