Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 300 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 11 700+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 14 300+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 18 800+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 1500+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!
  • Головна
  • Економіка
  • Не панікуйте та зробіть чітке фото: Нафтогаз звернувся до українців через можливу проблему з оплатою

Не панікуйте та зробіть чітке фото: Нафтогаз звернувся до українців через можливу проблему з оплатою

Не панікуйте та зробіть чітке фото: Нафтогаз звернувся до українців через можливу проблему з оплатою

Газопостачальна компанія "Нафтогаз України" роз’яснила, як бути в тому випадку, якщо рахунок було сплачено на помилкові реквізити. Компанія просить не панікувати й зробити наступні кроки.

ВІДЕО ДНЯ

Найперше у Нафтогазі кажуть, що проблеми при сплаті можуть виникнути тоді, якщо було не вказано номер особового рахунку; могли бути переплутані цифри або ж взагалі сплачено за чужим рахунком.

Читайте також:
Нові рахунки за газ від Нафтогазу: важливе роз’яснення для українців
Реклама

Що ж робити в такій ситуації, Нафтогаз дає відповідь у своєму дописі в соцмережі Фейсбук. Там кажуть, що потрібно передати чек з помилковою оплатою одним зі зручних способів:

  • Зробіть чітке фото та надішліть його у Messenger Facebook або ж на електронну пошту [email protected].
  • Поштою на адресу: 25009, м. Кропивницький, отримувач ТОВ ГК "Нафтогаз України".
Реклама

У Нафтогазі зазначають своїм клієнтам, щоб оплата зараховувалася за призначенням, завжди потрібно вказувати номер особового рахунку.

Не панікуйте та зробіть чітке фото: Нафтогаз звернувся до українців через можливу проблему з оплатою – 01

Скріншот допису ГК "Нафтогаз України" / Facebook.com

Реклама

Відзначимо, ще деякі питання клієнт Нафтогазу може вирішити безпосередньо через звернення в особисті повідомлення до компанії в соцмережі Фейсбук. Пресслужба на основі таких питань вже неодноразово робила роз’яснення для споживачів стосовно різних питань.

Скопійовано
Наш сайт використовує файли cookie
Для чого це нам потрібно