Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 312 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 15 900+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 15 400+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 13 800+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 2000+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!
  • Головна
  • Економіка
  • Все більше клієнтів відмовляється: Нафтогаз опублікував пояснення для споживачів

Все більше клієнтів відмовляється: Нафтогаз опублікував пояснення для споживачів

Газопостачальна компанія Нафтогаз України повідомила, чому тисячі українців дедалі частіше відмовляються від паперових рахунків. В компанії кажуть, що це цілком очікувано і зрозуміло. Адже оплатити рахунки за газ онлайн набагато зручніше.

Саме тому вже понад 850 тисяч українців не чекають, поки їм прийде паперова квитанція, а оплачують рахунки завдяки зручним сервісам.

Рахунки за газ споживачі щомісяця отримують у особистому кабінеті my.gas.ua, чатботі GASUA у Viber чи Telegram та на електронну пошту, на яку надходять платіжки від Нафтогазу. У листопаді 2022 онлайн-платіжки за жовтень надійдуть вже найближчим часом, а Укрпоштою тільки після 20 числа.

Читайте також:
Як повернути переплату: Нафтогаз звернувся до споживачів із важливим роз’ясненням

Тому ті українці, як платять за газ онлайн, можуть зробити це раніше. До того ж, як пояснили в пресслужбі Нафтогазу, в особистому кабінеті вони можуть дізнатись всю необхідну інформацію, яка їх цікавить.

Загалом, від паперових рахунків вже відмовились 7% клієнтів Нафтогазу. Прогнозовано, що й надалі відмовлятиметься від таких квитанцій дедалі більше українців.

Підписуйтесь на наш Viber. Дізнавайтесь новини першими.

Нагадаємо, Нафтогаз відреагував на скарги споживачів і пояснив, що необхідно зробити до 5 листопада включно.