Із 1 по 5 листопада: Нафтогаз звернувся до споживачів із важливим поясненням
Газопостачальна компанія Нафтогаз України вкотре звернулась до споживачів із важливим поясненням. Цього разу в компанії відреагували на ситуацію, яка турбує багатьох українців.
ВІДЕО ДНЯЙдеться про те, що чимало споживачів скаржаться на те, що нерідко облгази ігнорують передані показники газових лічильників. Через це виникає багато незручностей і непорозумінь.
Тому Нафтогаз дав українцям кілька порад. По-перше, передавати показання необхідно із 1 до 5 числа кожного місяця. Наразі йдеться про термін від 1 до 5 листопада 2022 року.
РекламаЗробити це можна кількома способами. Зокрема, на сайті або в чатботі облгазу. Також можна зателефонувати до контакт-центру облгазу або ж прийти до них в офіс.
РекламаВ Нафтогазі наголосили, що головне завдання облгазів – це доставляти газ споживачам. Також в їх компетенції підключати та відключати газ. Облгази також повинні забезпечувати якість газу і оперативно реагувати на аварійні виклики.
Споживачам наполегливо рекомендують, передаючи показання лічильника онлайн, фіксувати це на відео, фото, або ж хоча б робити скріншоти.
Якщо ж показання споживачів не зарахували, то потрібно звернутись до облгазу із письмовим зверненням. Ви маєте повне право вимагати надати роз’яснення, чому передані вами показання лічильника зафіксовані неправильно.
РекламаПідписуйтесь на наш Viber. Дізнавайтесь новини першими.
Нагадаємо, Нафтогаз опублікував пояснення для споживачів про рахунки.