Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 305 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 10 900+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 14 400+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 16 200+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 1500+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!

Із 1 по 5 листопада: Нафтогаз звернувся до споживачів із важливим поясненням

Із 1 по 5 листопада: Нафтогаз звернувся до споживачів із важливим поясненням

Газопостачальна компанія Нафтогаз України вкотре звернулась до споживачів із важливим поясненням. Цього разу в компанії відреагували на ситуацію, яка турбує багатьох українців.

ВІДЕО ДНЯ

Йдеться про те, що чимало споживачів скаржаться на те, що нерідко облгази ігнорують передані показники газових лічильників. Через це виникає багато незручностей і непорозумінь.

Тому Нафтогаз дав українцям кілька порад. По-перше, передавати показання необхідно із 1 до 5 числа кожного місяця. Наразі йдеться про термін від 1 до 5 листопада 2022 року.

Реклама
Читайте також:
Нафтогаз опублікував важливе роз’яснення для споживачів після невдоволення людей

Зробити це можна кількома способами. Зокрема, на сайті або в чатботі облгазу. Також можна зателефонувати до контакт-центру облгазу або ж прийти до них в офіс.

Реклама

В Нафтогазі наголосили, що головне завдання облгазів – це доставляти газ споживачам. Також в їх компетенції підключати та відключати газ. Облгази також повинні забезпечувати якість газу і оперативно реагувати на аварійні виклики.

Споживачам наполегливо рекомендують, передаючи показання лічильника онлайн, фіксувати це на відео, фото, або ж хоча б робити скріншоти.

Якщо ж показання споживачів не зарахували, то потрібно звернутись до облгазу із письмовим зверненням. Ви маєте повне право вимагати надати роз’яснення, чому передані вами показання лічильника зафіксовані неправильно.

Реклама

Підписуйтесь на наш Viber. Дізнавайтесь новини першими.

Нагадаємо, Нафтогаз опублікував пояснення для споживачів про рахунки.

Скопійовано
Наш сайт використовує файли cookie
Для чого це нам потрібно