Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 312 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 15 900+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 15 400+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 13 800+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 2000+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!
  • Головна
  • Економіка
  • У кожного клієнта є можливість користуватися: Нафтогаз звернувся до споживачів

У кожного клієнта є можливість користуватися: Нафтогаз звернувся до споживачів

Газопостачальна компанія Нафтогаз України звернулась до споживачів із новою інформацією про чатбот GASUA. Українцям пояснили, що завдяки цьому сервісу можна задовільнити чимало потреб споживачів.

Зокрема, завдяки чатботу можна отримати номер особового рахунку в Нафтогазі та верифікувати свої дані. Також споживачі мають можливість зручно оплатити рахунки за газ і не чекати паперові квитанції, які зазвичай надходять щомісяця після 20 числа.

Читайте також:
Дуже багато дзвінків: Нафтогаз озвучив важливе повідомлення про нові рахунки

Звісно, у GASUA можна тримати останній рахунок за газ і завантажити довідку про пільги. Ці та чимало інших можливостей доступні для всіх споживачів. У кожного клієнта є можливість ними користуватися.

Однак найбільше українці обирають чатбот у Viber. Потім йде Telegram. Чатботом у Viber користуються 1 млн 70 тисяч українців, а в Telegram – 420 тисяч.

Загалом же, як повідомили у пресслужбі Нафтогазу, чатботами GASUA користується вже понад 1,5 мільйони українців.

Підписуйтесь на наш Viber. Дізнавайтесь новини першими.

Нагадаємо, Нафтогаз опублікував інформацію про нові рахунки за газ, які надійдуть після 20 листопада.