"Де гроші?", – українці питають Нафтогаз, як повернути переплату
Деякі споживачі газу дотепер не змогли повернути гроші від попередніх постачальників. Ще у травні 2022 року вони сплатили рахунок по реквізитах старого постачальника, хоча були переведені до ГК Нафтогаз України.
Нещодавно одна зі споживачок запитала Нафтогаз: "Де гроші за травень?" Але у Нафтогазі відповіли, що наразі механізму автоматичного перекидання грошей від колишнього постачальника до них нема. Також вони порекомендували звернутися до свого попереднього постачальника з відповідною заявою.
Варто відзначити, що вже кілька місяців громадяни намагаються врегулювати питання із подвійною оплатою за газ. Особливої актуальності вона набула із червня, коли українці почали нарешті робити кроки для повернення грошей. Тоді виявилось, що не все так просто:
- автоматично перерахувати оплату від попереднього до нового постачальника не можна,
- для початку потрібно звернутись із відповідною заявою та надати стос документів,
- але навіть після заяв не всі отримали свої кошти.
Видання "Факти" на початку листопада повідомило, що НКРЕКП зареєструвала вже сотні скарг громадян про неповернення переплачених грошей. Частина газзбутів зазначає, що їм бракує коштів, оскільки гроші пішли на зарплати.
Ба більше, з’ясувалось, що навіть у червні деякі постачальники надсилали людям нові платіжки, при тому сам газ не постачали. Член НКРЕКП Валерій Тарасюк зазначив, що такі недобросовісні випадки будуть виявлятись, а постачальники будуть нести покарання.
Раніше повідомлялось, що все більше клієнтів звертаються до Нафтогазу із питаннями, який стан рахунку та як передати показники лічильника.