У кожного клієнта є можливість користуватися: Нафтогаз звернувся до споживачів

Економіка  19 листопада 2022 року, 08:27 55448

Газопостачальна компанія Нафтогаз України звернулась до споживачів із новою інформацією про чатбот GASUA. Українцям пояснили, що завдяки цьому сервісу можна задовільнити чимало потреб споживачів.

Зокрема, завдяки чатботу можна отримати номер особового рахунку в Нафтогазі та верифікувати свої дані. Також споживачі мають можливість зручно оплатити рахунки за газ і не чекати паперові квитанції, які зазвичай надходять щомісяця після 20 числа.

Читайте також:  Дуже багато дзвінків: Нафтогаз озвучив важливе повідомлення про нові рахунки

Звісно, у GASUA можна тримати останній рахунок за газ і завантажити довідку про пільги. Ці та чимало інших можливостей доступні для всіх споживачів. У кожного клієнта є можливість ними користуватися.

Однак найбільше українці обирають чатбот у Viber. Потім йде Telegram. Чатботом у Viber користуються 1 млн 70 тисяч українців, а в Telegram – 420 тисяч.

Загалом же, як повідомили у пресслужбі Нафтогазу, чатботами GASUA користується вже понад 1,5 мільйони українців.

Підписуйтесь на наш Viber. Дізнавайтесь новини першими.

Нагадаємо, Нафтогаз опублікував інформацію про нові рахунки за газ, які надійдуть після 20 листопада.

Джерело: PMG.ua
Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
Коментарі - 1
Korwol1960 19.11.2022, 14:34
Без можливості перевірки вірно введених показників діалогу із споживачами не буде. Думайте.