У кожного клієнта є можливість користуватися: Нафтогаз звернувся до споживачів
Газопостачальна компанія Нафтогаз України звернулась до споживачів із новою інформацією про чатбот GASUA. Українцям пояснили, що завдяки цьому сервісу можна задовільнити чимало потреб споживачів.
ВІДЕО ДНЯЗокрема, завдяки чатботу можна отримати номер особового рахунку в Нафтогазі та верифікувати свої дані. Також споживачі мають можливість зручно оплатити рахунки за газ і не чекати паперові квитанції, які зазвичай надходять щомісяця після 20 числа.
РекламаЗвісно, у GASUA можна тримати останній рахунок за газ і завантажити довідку про пільги. Ці та чимало інших можливостей доступні для всіх споживачів. У кожного клієнта є можливість ними користуватися.
Однак найбільше українці обирають чатбот у Viber. Потім йде Telegram. Чатботом у Viber користуються 1 млн 70 тисяч українців, а в Telegram – 420 тисяч.
РекламаЗагалом же, як повідомили у пресслужбі Нафтогазу, чатботами GASUA користується вже понад 1,5 мільйони українців.
Підписуйтесь на наш Viber. Дізнавайтесь новини першими.
Нагадаємо, Нафтогаз опублікував інформацію про нові рахунки за газ, які надійдуть після 20 листопада.