• Головна
  • Економіка
  • Зробіть фото та не панікуйте: Нафтогаз звернувся до споживачів через неприємну ситуацію

Зробіть фото та не панікуйте: Нафтогаз звернувся до споживачів через неприємну ситуацію

Газопостачальна компанія Нафтогаз України опублікувала роз’яснення, що робити при неправильній оплаті рахунку. Якщо ж так вийшло, що оплата пішла на інший рахунок, є алгоритм дій у такій ситуації.

"Головне не панікуйте", – зазначає Нафтогаз у своєму дописі в соцмережі Фейсбук.

Читайте також:
Щоб не було проблем: Нафтогаз звернувся до споживачів із важливим повідомленням

Як поводитись, якщо було помилково введений не той номер особового рахунку або ж просто переплутано цифри:

  • найперше зробіть фото та відправте його у месенджері компанії (фото обов’язково повинно бути чітким),
  • до речі, відправити також можна на електронну скриньку client@gas.ua,
  • також є спосіб звернутись, написавши листа і відправити у місто Кропивницький (отримувачем вказати ТОВ ГК "Нафтогаз України").

Далі в компанії розглянуть кожен випадок індивідуально.

До речі, споживачі досі звертаються із питанням, як повернути гроші, які пішли ще минулого року старому облгазу. Зараз у них новий постачальник, але гроші декому повернути від попереднього не вдалося.

Нафтогаз України радить повторно звернутись за роз’ясненням до облгазу, чому вони не повертають кошти. Але якщо і так не вдається вирішити проблему, то можна звернутись до регулятора НКРЕКП зі скаргою про відмову повертати оплачені гроші.

Раніше найбільша газопостачальна компанія оголосила про велике нововведення.