Зробіть фото та не панікуйте: Нафтогаз звернувся до споживачів через неприємну ситуацію
Газопостачальна компанія Нафтогаз України опублікувала роз’яснення, що робити при неправильній оплаті рахунку. Якщо ж так вийшло, що оплата пішла на інший рахунок, є алгоритм дій у такій ситуації.
"Головне не панікуйте", – зазначає Нафтогаз у своєму дописі в соцмережі Фейсбук.
Як поводитись, якщо було помилково введений не той номер особового рахунку або ж просто переплутано цифри:
- найперше зробіть фото та відправте його у месенджері компанії (фото обов’язково повинно бути чітким),
- до речі, відправити також можна на електронну скриньку client@gas.ua,
- також є спосіб звернутись, написавши листа і відправити у місто Кропивницький (отримувачем вказати ТОВ ГК "Нафтогаз України").
Далі в компанії розглянуть кожен випадок індивідуально.
До речі, споживачі досі звертаються із питанням, як повернути гроші, які пішли ще минулого року старому облгазу. Зараз у них новий постачальник, але гроші декому повернути від попереднього не вдалося.
Нафтогаз України радить повторно звернутись за роз’ясненням до облгазу, чому вони не повертають кошти. Але якщо і так не вдається вирішити проблему, то можна звернутись до регулятора НКРЕКП зі скаргою про відмову повертати оплачені гроші.
Раніше найбільша газопостачальна компанія оголосила про велике нововведення.