Щоб не було проблем: Нафтогаз звернувся до споживачів із важливим повідомленням
Газопостачальна компанія Нафтогаз України роз’яснила ситуацію, коли в платіжках можуть з’явитися некоректні нарахування. Одна з найпоширеніших причин такого явища – несвоєчасне передавання показників лічильника.
ВІДЕО ДНЯКожного місяця Нафтогаз наголошує, що передавати показники потрібно з 1 по 5 число. Якщо цього не буде зроблено, то сума до сплати може відрізнятись від тієї, яка могла бути згідно з фактичним використанням блакитного палива.
РекламаАдже компанія може порахувати середній показник обсягу споживання, а він може бути вищим. Відповідно, можуть виникнути проблеми й додаткові питання від споживачів, чому цифра у квитанції є більшою, ніж мала б бути по факту.
Днями у своєму дописі Нафтогаз України звернувся до споживачів з проханням передати показники у період із 1 по 5 число березня.
РекламаОкремо для споживачів у Харківській області та міста Дніпра буде проведене контрольне зняття показників газового лічильника. Це пов’язано з тим, що громадяни у січні цього року перейшли на сервіси Нафтогазу.