Підписуйтесь на нас у соціальних мережах
  • Facebook 312 000+
    Найбільша новинна спільнота Закарпаття
  • Telegram 15 900+
    Миттєво повідомляємо про найголовніше
  • Instagram 15 400+
    Тримаємо в курсі всіх подій
  • Відразу сповіщаємо важливі новини
  • Viber 13 800+
    Канал головних новин Закарпаття та України
  • YouTube 2000+
    Не лише розповідаємо, але й показуємо
Реклама на PMG.ua
Більше 4 мільйонів читачів на місяць. Найпопулярніше видання Закарпаття!
  • Головна
  • Економіка
  • Щоб не було проблем: Нафтогаз звернувся до споживачів із важливим повідомленням

Щоб не було проблем: Нафтогаз звернувся до споживачів із важливим повідомленням

Щоб не було проблем: Нафтогаз звернувся до споживачів із важливим повідомленням

Газопостачальна компанія Нафтогаз України роз’яснила ситуацію, коли в платіжках можуть з’явитися некоректні нарахування. Одна з найпоширеніших причин такого явища – несвоєчасне передавання показників лічильника.

ВІДЕО ДНЯ

Кожного місяця Нафтогаз наголошує, що передавати показники потрібно з 1 по 5 число. Якщо цього не буде зроблено, то сума до сплати може відрізнятись від тієї, яка могла бути згідно з фактичним використанням блакитного палива.

Читайте також:
Із 1 березня: Нафтогаз оприлюднив інформацію про нові рахунки
Реклама

Адже компанія може порахувати середній показник обсягу споживання, а він може бути вищим. Відповідно, можуть виникнути проблеми й додаткові питання від споживачів, чому цифра у квитанції є більшою, ніж мала б бути по факту.

Днями у своєму дописі Нафтогаз України звернувся до споживачів з проханням передати показники у період із 1 по 5 число березня.

Реклама

Окремо для споживачів у Харківській області та міста Дніпра буде проведене контрольне зняття показників газового лічильника. Це пов’язано з тим, що громадяни у січні цього року перейшли на сервіси Нафтогазу.

Скопійовано
Наш сайт використовує файли cookie
Для чого це нам потрібно