Нова пошта запроваджує нововведення: що тепер можна зробити
Нова пошта оголосила про запровадження "Сейф-сервісу". Відтепер покупцю не потрібно робити 100-200 грн передплати на карту продавця, а продавець отримує безкоштовну зворотну доставку у разі відмови від товару.
Пресслужба компанії зазначає, що використовувати новий сервіс можна тільки через застосунок Нової пошти. У ньому покупець отримує повідомлення із номером накладної та можливістю сплатити замовлення. Після оплати товару в додатку кошти не йдуть одразу на рахунок продавця, а резервуються. Таким чином, покупець має можливість оглянути посилку у відділенні та уникає ризику із передплатою незнайомим продавцям на карту.
"І тільки після того, як він оглянув і забрав посилку, кошти перераховуються продавцю на картку. При цьому дані платіжних карток для обох сторін залишаються конфіденційними. Якщо товар не підійшов, і покупець відмовився від посилки, то вона повертається назад до продавця безкоштовно, а гроші за товар автоматично повертаються покупцеві", – роз’яснює Нова пошта.
Для продавців "Сейф-сервіс" безкоштовний, а покупець сплачує комісію за грошовий переказ. До кінця травня акційна вартість сервісу складає 20 гривень, незалежно від вартості посилки.
Посилка, оформлена через "Сейф-сервіс", може зберігатися у відділенні п’ять днів. На шостий день вона автоматично повернеться до відправника, кошти – покупцю, а угоду буде скасованою.