Нафтогаз виступив із важливою заявою про покращення для споживачів
Газопостачальна компанія Нафтогаз України оприлюднила важливу заяву про Центри підключення та надання послуг. Про покращення для споживачів розповідається на сторінці в соцмережі Фейсбук.
Пресслужба акцентує, що новація покликана зробити всі їхні послуги якіснішими та простішими.
Які сервіси наразі пропонують Центри компанії Нафтогаз:
- тут можна отримати консультацію та подати заяву на приєднання до постачання блакитного палива,
- також є можливість пройти процес зміни власника об’єкта газопостачання,
- отримати платіжку для оплати використаного об’єму газу,
- сформувати довідку про те, що споживач не має заборгованості,
- отримати акт взаєморозрахунку.
Нафтогаз України повідомляє, що наразі відкрито 38 таких Центрів у трьох областях. Адреси їх розміщень опубліковані на офіційному сайті компанії.
До речі, споживачі в коментарях запитали газопостачальну компанію, коли ж такі центри будуть відкриті по всій Україні? На це у постачальника відповіли, щоб українці додатково слідкували за їх офіційними новинами. Вони все там зазначатимуть.
В одному зі своїх попередніх повідомлень постачальник зазначав, що щоденно відповідає на близько сімдесят тисяч звернень громадян. Для цього задіяно сто сорок операторів контакт-центру. Така робота є важливою, адже зараз газопостачальна компанія Нафтогаз України має 12,5 мільйонів клієнтів.
Раніше компанія роз’яснила новацію для клієнтів двох компаній.