Заяву потрібно подати з 1 по 5 травня: як отримати нову компенсацію
З 1 по 5 травня у ЦНАП Мукачева прийматимуть заяви на компенсацію витрат щодо тимчасового розміщення внутрішніх переселенців за квітень 2023 року.
Фізичні особи-громадяни України, які безоплатно розміщували внутрішньо переміщених осіб, (крім членів своєї сім’ї) можуть подати заяву для покриття понесених витрат, пов’язаних з їх розміщенням, – інформує Мукачівська міська рада.
Це стосується жителів громади, які є власниками житла або їх представниками, наймачами житла державної або комунальної власності чи спадкоємцями, які прийняли спадщину і надали це житло для тимчасового проживання переселенців.
Для отримання компенсації витрат до ЦНАПу потрібно подати документи:
- документ, який посвідчує його особу (особа, яка звертається по довіреності - оригінал довіреності та документ, що посвідчує особу, на яку оформлена довіреність);
- заяву.
Для заповнення заяви необхідні документи:
- реєстраційний номер облікової картки платника податків заявника;
- номер банківського рахунку заявника для перерахування суми компенсації (за стандартом IBAN, який складається з 29 символів);
- копії довідок внутрішньо переміщених осіб, яких заявник безкоштовно прихистив.
Нарахування компенсації витрат власникам житла за тимчасовий прихисток вимушених переселенців будуть здійснюватися за розміщення людей, які перемістились із територій, що входять до переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих російською федерацією.