Нараховують заборгованість за газ: Нафтогаз опублікував пояснення для споживачів
Нафтогаз України оприлюднив пояснення для споживачів про заборгованість. Справа в тому, що українці дедалі частіше на офіційних сторінках газопостачальної компанії в соцмережах скаржаться на те, що їм нараховують заборгованість за газ.
Люди не розуміють, звідки вона в них береться, адже сплачують рахунки вчасно і в повному обсязі, тому й вимагають пояснень. Зважаючи на це, Нафтогаз опублікував роз’яснення.
В пресслужбі компанії пояснили, що перевірити всі нарахування споживачі можуть в особистому кабінеті. Також для цього підійдуть чатботиGASU A в соціальних мережах. Відповідь потрібно шукати і розділі "Історія нарахувань", незалежно від того, який варіант перевірки обере споживач.
Якщо й після цього українці не розумітимуть, звідки в них з’явилась заборгованість, чи виникнуть питання з приводу зарахування оплат або проведених нарахувань, то потрібно знайти сторінку ГК Нафтогаз України у Фейсбуці і написати в особисті повідомлення.
Варто врахувати, що під час написання повідомлення потрібно вказати ПІБ власника рахунку, номер особового рахунку та адресу помешкання.
Нагадаємо, нещодавно компанія пояснила, чому дехто отримав не 2, а 3 квитанції за газ.