У кожного може таке трапитись: Нафтогаз оприлюднив важливу інформацію про рахунки
Нафтогаз України надав роз’яснення, як поводитись у випадку отримання платіжки із неправильними показниками спожитого блакитного палива.
Газопостачальна компанія констатує, що наразі це одне з найпоширеніших звернень клієнтів до їхнього контакт центру.
Які дії варто вчинити першочергово:
- компанія просить спочатку звернутись до облгазу (або міськгазу) задля звірки. Попередньо зробити це можна за номерами телефонів, які оприлюднені на сайтах компаній.
- далі для споживача буде сформовано акт звірки. Документ можна переглянути та завантажити в особистому кабінеті споживача або через чатботи в соцмережах.
У разі, якщо будуть виявлені помилки, то об’єм спожитого газу скорегують.
«Як тільки, ми отримаємо скореговані дані від облгазу, за особовим рахунком буде проведено перерахунок суми до оплати», — пояснює Нафтогаз у соцмережі Фейсбук.
До речі, рахунки за блакитне паливо, спожите у травні, вже сформовано і розіслано споживачам.