У роботі «Монобанк» фіксують збій: платежі тимчасово не проводяться
У банку кажуть, що про проблему знають і вже вирішують її.
Сьогодні, близько 15 години, користувачі почали скаржитись на збій у роботі застосунку «Монобанк».
Збій в роботі підтвердив у своєму Telegram-каналі співзасновник «Монобанку» Олег Гороховський.
Користувачі мобільного додатку повідомляють про відмову в проведенні операцій, деякі клієнти не можуть зайти у додаток.
В окремих юзерів завантажується головна сторінка «Моно», але виписки по рахунках є недоступними. При цьому при переході на інші вкладки застосунок «висне», а система просить повторно пройти авторизацію.
Раніше повідомлялось, що хочуть дозволити працівникам, яким роботодавець затримує зарплату 15 днів.